vi skal til guldbryllup i næste måned..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.603 visninger
3 svar
1 synes godt om
19. februar 2013

1990h

Hos kærestens bedste forældre..

de har frabedt sig æresport and so on da de syntes det pengene ud af vinduet for os andre..vi skal både spise brunch og aftensmad med dem den dag..

jeg søger lidt gode råd..giver man noget specielt i gave til et guldbryllyp?..
noget der signalere guldbryllup..eller er det bare en ganske almindelig gave af ønske eller andet?

og hvis vi vælger pengegave..er der så nogle der har et godt råd til at være kreativ så det ikke bare bliver en kuvert?

jeg vil gerne lave noget specielt ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Leneur

1990h skriver:

de har frabedt sig æresport and so on da de syntes det pengene ud af vinduet for os andre..vi skal både spise brunch og aftensmad med dem den dag..

noget der signalere guldbryllup..eller er det bare en ganske almindelig gave af ønske eller andet?

og hvis vi vælger pengegave..er der så nogle der har et godt råd til at være kreativ så det ikke bare bliver en kuvert?

Enten et pengetræ/plante men ellers ville det da være oplagt at få taget et billede af familien. Ældre mennesker har jo nærmest alt når de når op i en vis alder.

Anmeld

20. februar 2013

PernilleogLouis

1990h skriver:

Vi gav min x-kærestes bedsteforældre en ny vaskemmaskine sammen med de andre børnebørn

Anmeld

20. februar 2013

Carina:-)

Mine svigerforældre fik et billede af vores børn.'

Samt 2000 som vi vekslede til 5 kr. og satte dem på en laaang strimmel tape som vi puttede i en boks med låg.Og satte enden af strimlen fast i låget sådan at når de åbende boksen trak de en strimlen op med alle femmerne.

Vi har også til et bryllup givet et lille opstammet træ med pengesedler sat på som sommerfugle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.