nu ømme bryster igen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
8 svar
1 synes godt om
19. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
For mig de sidste 2gange betyder det bare mens er på vej
Mit ene bryst er begyndt at gøre rigtig ondt ved let tryk under brystvorten og en smule stikken i højre side af underlivet men denne gang er det bare kommet 10dage før forventet mens men plejer først at starte 5dage før.... Men bliver bare så trist hver gang håbede jo lige på at det var min tur virkelig øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

anna111

Andre der har prøvet det 10dage før forventet mens s

Anmeld

19. februar 2013

CH2012

Anna111 skriver:

Mit ene bryst er begyndt at gøre rigtig ondt ved let tryk under brystvorten og en smule stikken i højre side af underlivet men denne gang er det bare kommet 10dage før forventet mens men plejer først at starte 5dage før.... Men bliver bare så trist hver gang håbede jo lige på at det var min tur virkelig øv

Har desværre ikke så meget kendskab til det (endnu), men ville ikke gå uden at give dig et stort  

Anmeld

20. februar 2013

anna111

CH2012 skriver:

Har desværre ikke så meget kendskab til det (endnu), men ville ikke gå uden at give dig et stort  

Tak

Anmeld

20. februar 2013

CH2012

Anna111 skriver:

Tak

Det skulle så have været et kram-smiley. Der må være sket en fejl... Sorry.

Anmeld

20. februar 2013

Miss Church

Anna111 skriver:

Det er meget normalt, at man får ømme bryster efter ægløsning, hvilket du lige må have haft, hvis der er 10 dage til forventet mens. Alt håb er bestemt ikke ude endnu, langt fra 

Jeg havde selv meget ømme bryster, da jeg testede postiv

Anmeld

20. februar 2013

anna111

Miss Church skriver:

Det er meget normalt, at man får ømme bryster efter ægløsning, hvilket du lige må have haft, hvis der er 10 dage til forventet mens. Alt håb er bestemt ikke ude endnu, langt fra 

Jeg havde selv meget ømme bryster, da jeg testede postiv

Tak ja tror lige jeg har haft æggeløsning.. Håber da altid en smule men plejer altid ar blive skuffet og idag har jeg haft mange stikkende smerter i underlivet men kunne osse godt bare føles som mens er på vej desværre

Anmeld

20. februar 2013

Miss Church

Anna111 skriver:

Tak ja tror lige jeg har haft æggeløsning.. Håber da altid en smule men plejer altid ar blive skuffet og idag har jeg haft mange stikkende smerter i underlivet men kunne osse godt bare føles som mens er på vej desværre

Jeg havde det sådan, at jeg havde ømme bryster lige efter ægløsning og så indtil ca. 3 dage før jeg fik min mens. Da jeg testede positiv, holdte de bare ikke op med at være ømme.

Det kan også være det er et godt tegn. Det kan også være at du "bare" er ekstrem opmærksom på hvad der sker med din krop lige nu, fordi du ønsker en graviditet. Det oplevede jeg hvert fald med mig selv. 

Jeg  hvert fald alt hvad jeg kan for dig

Anmeld

20. februar 2013

anna111

Miss Church skriver:

Jeg havde det sådan, at jeg havde ømme bryster lige efter ægløsning og så indtil ca. 3 dage før jeg fik min mens. Da jeg testede positiv, holdte de bare ikke op med at være ømme.

Det kan også være det er et godt tegn. Det kan også være at du "bare" er ekstrem opmærksom på hvad der sker med din krop lige nu, fordi du ønsker en graviditet. Det oplevede jeg hvert fald med mig selv. 

Jeg  hvert fald alt hvad jeg kan for dig

Tak var forberat på at få ømme bryster men først 5dage før mens og har prøvet mange gange før at få stikkene smerter i underlivet så tror ikke det er noget denne gang (nu må det bare snart godt blive vores tur efter 1 1/2 år )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.