ÆL: Er testen positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
12 svar
1 synes godt om
19. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger,

Jeg tillader mig at være anonym da vi stadig ikke har fortalt nogen om vores lille projekt
Vi har været i gang i et par måneder og i sidste måned prøvede jeg for første gang at teste med ÆL-test, dog uden at ramme ÆL.
I den her måned lader det til at gå lidt bedre, jeg har her i eftermiddag fremtryllet denne prøve, og det er nu jeg har brug for Jeres øjne!

Er den positiv, eller er den "lige ved og næsten"?
Jeg hælder selv til "lige ved og næsten", men da jeg aldrig har set sådan en test tæt på positiv før, er det rart lige at få andre øjne på
Under alle omstændigheder skal kæresten forføres i aften, for jeg har lyst til ham
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Lilott

Den er positiv, tillykke

Anmeld

19. februar 2013

Faith

Bragende positiv

Anmeld

19. februar 2013

come2

Anonym skriver:

Hej piger,

Jeg tillader mig at være anonym da vi stadig ikke har fortalt nogen om vores lille projekt
Vi har været i gang i et par måneder og i sidste måned prøvede jeg for første gang at teste med ÆL-test, dog uden at ramme ÆL.
I den her måned lader det til at gå lidt bedre, jeg har her i eftermiddag fremtryllet denne prøve, og det er nu jeg har brug for Jeres øjne!

Jeg hælder selv til "lige ved og næsten", men da jeg aldrig har set sådan en test tæt på positiv før, er det rart lige at få andre øjne på
Under alle omstændigheder skal kæresten forføres i aften, for jeg har lyst til ham

Jeg siger også lige ved og næsten. Synes ikke teststregen er heeeelt ligeså tydelig

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Lilott skriver:

Den er positiv, tillykke

Er det rigtigt?? Hvor vildt! Så var det godt jeg spurgte, ellers var jeg bare blevet megaskuffet i morgen, hvis den så var mindre tydelig

Anmeld

19. februar 2013

Peanut

Anonym skriver:

Hej piger,

Ville sige at den er meget "lige ved og næsten".  Nok få timer fra at være knald positiv.

Har lige vedhæftet et billede af min positive æl-test.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Bragende positiv

Ih, så er det helt sikkert jeg skal på kæresten i aften

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg siger også lige ved og næsten. Synes ikke teststregen er heeeelt ligeså tydelig

Det er nu også mest af alt min fornemmelse, men som sagt har jeg aldrig set noget der har været i nærheden af at være så tæt på før, så skønt lige at få flere øjne på

Anmeld

19. februar 2013

Faith

Anonym skriver:

Ih, så er det helt sikkert jeg skal på kæresten i aften

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Ville sige at den er meget "lige ved og næsten".  Nok få timer fra at være knald positiv.

Har lige vedhæftet et billede af min positive æl-test.

Jeg kan godt se, at din teststreg er mere tydelig - men hvis det er så tæt op over med min, så skal der da gang i babymaking og sweet lovin' i aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.