Vil gerne have en mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
9 svar
4 synes godt om
19. februar 2013

Anonym trådstarter

Halløj de damer (og herrer)

Er anonym da jeg ikke ønsker at folk der kender mig får noget at vide omkring dette.

Sagen er den at min kæreste og jeg brændende ønsker os en lille en mere. Vi har en på 15 måneder allerede. Så aldersforskellen ville være perfekt! MEN. Jeg går på en vidergående uddannelse og ville ikke nå at blive færdig før barsel hvis det er. Jeg ved godt jeg kan hoppe tilbage hvor jeg sluttede, men er det realistisk at få en mere før jeg er færdig uddannet? Ønsker ikke at vente de 3 år der er til jeg ville være færdig uddannet. Så det er nærmest nu eller aldrig for mig. Hvad synes i? Er det helt galt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er anonym da jeg ikke ønsker at folk der kender mig får noget at vide omkring dette.

Sagen er den at min kæreste og jeg brændende ønsker os en lille en mere. Vi har en på 15 måneder allerede. Så aldersforskellen ville være perfekt! MEN. Jeg går på en vidergående uddannelse og ville ikke nå at blive færdig før barsel hvis det er. Jeg ved godt jeg kan hoppe tilbage hvor jeg sluttede, men er det realistisk at få en mere før jeg er færdig uddannet? Ønsker ikke at vente de 3 år der er til jeg ville være færdig uddannet. Så det er nærmest nu eller aldrig for mig. Hvad synes i? Er det helt galt?

34 visninger men ingen svar???

Anmeld

19. februar 2013

come2

Anonym skriver:

Hvis i kan klare det økonomisk og du stadig har overskud til dit studie, ser jeg da intet galt i at springe ud i det

Anmeld

19. februar 2013

ekebiv

Anonym skriver:

Jeg fik to børn under min uddannelse til kok og jeg fik bronze medalje til svendeprøven. Den første var planlagt men nr 2 kom 9 måneder for tidligt (det var meningen at det skulle ha været timet så jeg ku gå på barsel efter svendeprøven men gummiet sprang). Det har ikke generet mig det fjerneste at det tog to år ekstra overhovedet så jeg vil sige at i bare skal gøre det hvis økonomi og overskud tillader det.

Anmeld

19. februar 2013

Lene Unik

Jeg har også fået 2 børn under studiet - og kan kun anbefale det.

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar  Tror da vi vil hoppe ud i det så 

Anmeld

20. februar 2013

hekran

Tre børn under uddannelse her, men gjorde det alligevel på ét år over normeret tid. 

Det er ikke skidenemt, men du er mere fri som studerende end som arbejdende. Der er fordele og ulemper ved begge dele

Anmeld

20. februar 2013

kriknu

Hvis i kan overskue det både mht. dit studie og økonomien så ville jeg da bare springe ud i det, chancen for at du bliver gravid i første forsøg er jo ikke så stor igen så kom da bare i gang 

Anmeld

20. februar 2013

Kløver

Ser intet galt i at tage "sabbat" år på barsel og fortsætte udd bagefter. Vi har selv 2 med 14 mdr imellem, hvor min dreng lige er fyldt 2, og skal vi have en mere skal der være 2-2.5 imellem de 2 mindste, det er en super god alder

Go for it, krydser fingre

(kan varmt anbefale zoneterapi og digitale æl teste )

Anmeld

20. februar 2013

Anonym trådstarter

Er super glad for alle jeres positive svar 

Økonomien er intet problem og jeg er meget opsat på at klare mig godt på min uddannelse. Så jeg tror at vi bare skal springe ud i det. Mon ikke det nok skal gå. Uddannelsen render jo ingen steder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.