Vil gerne have en mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
9 svar
4 synes godt om
19. februar 2013

Anonym trådstarter

Halløj de damer (og herrer)

Er anonym da jeg ikke ønsker at folk der kender mig får noget at vide omkring dette.

Sagen er den at min kæreste og jeg brændende ønsker os en lille en mere. Vi har en på 15 måneder allerede. Så aldersforskellen ville være perfekt! MEN. Jeg går på en vidergående uddannelse og ville ikke nå at blive færdig før barsel hvis det er. Jeg ved godt jeg kan hoppe tilbage hvor jeg sluttede, men er det realistisk at få en mere før jeg er færdig uddannet? Ønsker ikke at vente de 3 år der er til jeg ville være færdig uddannet. Så det er nærmest nu eller aldrig for mig. Hvad synes i? Er det helt galt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er anonym da jeg ikke ønsker at folk der kender mig får noget at vide omkring dette.

Sagen er den at min kæreste og jeg brændende ønsker os en lille en mere. Vi har en på 15 måneder allerede. Så aldersforskellen ville være perfekt! MEN. Jeg går på en vidergående uddannelse og ville ikke nå at blive færdig før barsel hvis det er. Jeg ved godt jeg kan hoppe tilbage hvor jeg sluttede, men er det realistisk at få en mere før jeg er færdig uddannet? Ønsker ikke at vente de 3 år der er til jeg ville være færdig uddannet. Så det er nærmest nu eller aldrig for mig. Hvad synes i? Er det helt galt?

34 visninger men ingen svar???

Anmeld

19. februar 2013

come2

Anonym skriver:

Hvis i kan klare det økonomisk og du stadig har overskud til dit studie, ser jeg da intet galt i at springe ud i det

Anmeld

19. februar 2013

ekebiv

Anonym skriver: