Jeg bliver vanvittig !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. februar 2013

hautecouture

... af min datter

Hun prøver grænser af HELE TIDEN... Hun slår, sparker og fandme om hun ikke også bed mig i armen idag - den lille lort (hun er 18 mdr). Hun har et kæmpemæssigt temperament (fra sin far *host host*) og bliver splintrende hidsig hvis ikke det lige går som hun vil. Hun er altså en agressiv, lille, utålmodig tornado... Ihhh, skulle ud med det - har hængt efter hende i flere uger nu, pigebarnet er total utilregnelig .... MEN udover det, så er hun jo meget sød

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Baby2010/2013

Hej!

Uha jeg genkender det du skriver! Vi har en søn på lidt over 2 år, der er SÅ hidsig for tiden og prøver ALLE grænser af! Man skælder nærmest ud fra vi henter ham fra DP til han skal i seng - vi prøver virkelig at være pædagogiske, men det kan man bare ikke hver eneste gang!

Han skreg et kvarter igår fordi jeg bad ham om selv at tage flyverdragten af! Satte mig ned ved siden af ham, og ja wupti, så fik han den af uden hjælp fra mor - han skulle bare brænde af først 

Men han kan selvfølgelig være lige så kærlig og sød, som han kan være vred og hysterisk

Så du er absolut ikke alene om det, føler med dig  og håber snart de små rødder får interesse for andet end at prøve mor og far af

Anmeld

19. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Bare rolig det går heldigvis over! 

Rigtig gode billeder!  Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.