Ovitrelle - semi-positiv test efter 13 dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.762 visninger
11 svar
10 synes godt om
19. februar 2013

Fin

Åh nej jeg ved det godt - jeg må først teste om 3 dage, men jeg kunne simpelthen ikke lade være. Min kæreste har også skældt mig ud, for nu får jeg bare forventningerne op.  

Men jeg har tærsket alle medicin.dk/sundhed/netdoktor/diagnose osv. igennem og de siger at Ovitrelle burde være ude af kroppen efter 10 dage - og det var det også sidste måned - der testede jeg vidst efter 11 dage og testen var negativ. 

Men jeg tog Ovitrelle for 13 dage siden og vi blev insemineret for 11 dage siden, for første gang.

Og min kærestes sædkvalitet var 4x så stor som sidst vi testede den og mine æg var fine - og, og, og...! Der var bare så mange gode grunde til at teste. Især fordi jeg har haft menstruationssmerter de sidste par dage og har været helt nervøs. 

Og nu var der altså for første gang nogen-nogensinde, efter 6 måneders forsøg (Har PCO) en lille streg at se... 

Hvad tror i chancen er for at det er oprigtigt en graviditet? Jeg ville sige ...70%? Eller håbe.... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Swerg

Tillykke

Anmeld

19. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg ville ikke turde stole på den,alle lægerne der bruger ovitrelle,og i indlægsseddelen,står der den kan være i blodet i op til 14 dage.

jeg kender oven i købet til en der fik en positiv blodprøve på 16.dagen pga. ovitrellen.

Men jeg krydser finger for dig. 

Anmeld

19. februar 2013

Fin

Mor_til_2_unger skriver:

Jeg ville ikke turde stole på den,alle lægerne der bruger ovitrelle,og i indlægsseddelen,står der den kan være i blodet i op til 14 dage.

jeg kender oven i købet til en der fik en positiv blodprøve på 16.dagen pga. ovitrellen.

Men jeg krydser finger for dig. 

Uh... jamen, ihh.. jamen...  Jeg tør heller ikke stole på den. Men jeg kan heller ikke helt lade være. For alle hjemmesider siger 10 dage og min læge det samme. Men jeg hører tydeligvis ikke efter ham alligevel, for han insisterede også på at jeg ikke måtte teste før fredag. 

Men det er svært hva! Tænk at du kender en der har fået falsk positiv efter 16 dage? Hun må have nogle lidt sløve nyrer 

Anmeld

19. februar 2013

Putomanen

Jeg har hørt at ældre-sprøjten kan være i kroppen i op til 14 dage, så jeg ville nok tage en test igen komet par dage og se, hvad den siger. Jeg håber, at den er der

Anmeld

22. februar 2013

Fin

Jeg vil bare lige opdatere med et - stregen-er-der-stadig-idag!!!! Lidt mere tydlig, stadig svag dog - men ringede til lægen som sagde at jeg skulle blive ved med at teste til den var helt tydlig - men at det var en postiv test og tillykke... WEHUUU!!!

Anmeld

22. februar 2013

BigHope13

Fin skriver:

Jeg vil bare lige opdatere med et - stregen-er-der-stadig-idag!!!! Lidt mere tydlig, stadig svag dog - men ringede til lægen som sagde at jeg skulle blive ved med at teste til den var helt tydlig - men at det var en postiv test og tillykke... WEHUUU!!!

jubii hvor fantastisk

jeg har også selv testet positivt både i går 13, og idag 14 dage efter otrivelle, så vælger også at stole på den selvom jeg først har testdag i morgen

Anmeld

23. februar 2013

Lisbeth1985

Tillykke!! :-)

Anmeld

23. februar 2013

M (:

Fin skriver:

Tillykke - og det er jo et super godt tegn, at testen er blevet mere tydelig! 

Anmeld

23. februar 2013

M (:

BigHope13 skriver:

jubii hvor fantastisk

jeg har også selv testet positivt både i går 13, og idag 14 dage efter otrivelle, så vælger også at stole på den selvom jeg først har testdag i morgen

Stort tillykke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.