måske dumt spørgsmål men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.324 visninger
6 svar
1 synes godt om
19. februar 2013

LSM

Må min søn på knap 7 måneder få pikantost?
Skal til at give ham bondebrød og ser vi ikke har mere leverpostej så tænkte jeg ville give ham med pikant ost i stedet?

Hurtigt svar ønskes, har en sulten dreng
På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
LSM skriver:

Skal til at give ham bondebrød og ser vi ikke har mere leverpostej så tænkte jeg ville give ham med pikant ost i stedet?

På forhånd tak

Jep, det må han gerne !
Olivia ELSKER det ..

Udover det, skriver lige når jeg ved nærmere med aftale - hun var MEGET pylret efter en uges ferie igår, og begynder på arbejde næste onsdag, så vi skal lige over den 'forhindring'. Ellers har jeg også fridage vi kan køre ud til jer på

Anmeld

19. februar 2013

Masig

LSM skriver:

På forhånd tak

Ja da. Vores søn på 7 mdr får alt på sit rugbrød. Jo flere krydderier/ mere smag der er i, jo bedre 

Anmeld

19. februar 2013

Guldfisken

Ja, det må han da  Nu er pikant ost jo en krydret ost, så måske et voldsomt tykt lag til at begynde med, så maven kan vænne sig til krydderierne - hvis han ikke har fået det før

Anmeld

19. februar 2013

LSM

Olivia's Moar skriver:

Jep, det må han gerne !
Olivia ELSKER det ..

Udover det, skriver lige når jeg ved nærmere med aftale - hun var MEGET pylret efter en uges ferie igår, og begynder på arbejde næste onsdag, så vi skal lige over den 'forhindring'. Ellers har jeg også fridage vi kan køre ud til jer på

Tak for svar og det er bare fint, det ser vi på søde, du kan bare skrive

Anmeld

19. februar 2013

LSM

Masig skriver:

Ja da. Vores søn på 7 mdr får alt på sit rugbrød. Jo flere krydderier/ mere smag der er i, jo bedre 

Okay, vi startede på bondebrød i søndags så det er stadig ret nyt, så indtil videre har han blot fået leverpostej og avocado på Og nu også pikant ost
Tak for svar

Anmeld

19. februar 2013

LSM

Guldfisken skriver:

Ja, det må han da  Nu er pikant ost jo en krydret ost, så måske et voldsomt tykt lag til at begynde med, så maven kan vænne sig til krydderierne - hvis han ikke har fået det før

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.