Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LSM skriver: Må min søn på knap 7 måneder få pikantost?Skal til at give ham bondebrød og ser vi ikke har mere leverpostej så tænkte jeg ville give ham med pikant ost i stedet?Hurtigt svar ønskes, har en sulten dreng På forhånd tak
Må min søn på knap 7 måneder få pikantost?Skal til at give ham bondebrød og ser vi ikke har mere leverpostej så tænkte jeg ville give ham med pikant ost i stedet?Hurtigt svar ønskes, har en sulten dreng På forhånd tak
Ja da. Vores søn på 7 mdr får alt på sit rugbrød. Jo flere krydderier/ mere smag der er i, jo bedre
Ja, det må han da Nu er pikant ost jo en krydret ost, så måske et voldsomt tykt lag til at begynde med, så maven kan vænne sig til krydderierne - hvis han ikke har fået det før
Olivia's Moar skriver: Jep, det må han gerne !Olivia ELSKER det ..Udover det, skriver lige når jeg ved nærmere med aftale - hun var MEGET pylret efter en uges ferie igår, og begynder på arbejde næste onsdag, så vi skal lige over den 'forhindring'. Ellers har jeg også fridage vi kan køre ud til jer på
Jep, det må han gerne !Olivia ELSKER det ..Udover det, skriver lige når jeg ved nærmere med aftale - hun var MEGET pylret efter en uges ferie igår, og begynder på arbejde næste onsdag, så vi skal lige over den 'forhindring'. Ellers har jeg også fridage vi kan køre ud til jer på
Masig skriver: Ja da. Vores søn på 7 mdr får alt på sit rugbrød. Jo flere krydderier/ mere smag der er i, jo bedre
Guldfisken skriver: Ja, det må han da Nu er pikant ost jo en krydret ost, så måske et voldsomt tykt lag til at begynde med, så maven kan vænne sig til krydderierne - hvis han ikke har fået det før
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128