børnepenge til moderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
6 svar
10 synes godt om
19. februar 2013

Anonym trådstarter

hej piger. Min kæreste betaler børnepenge til hans x kæreste da de har et fælles barn. Men hun bor ikke enlig men sammen med hendes kæreste, kan hun så stadig godt modtage ydelsen fra os? og hvis ja, skal den så ikke skæres ned? vi betaler de 1200kr i måneden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

baby012

Anonym skriver:

hej piger. Min kæreste betaler børnepenge til hans x kæreste da de har et fælles barn. Men hun bor ikke enlig men sammen med hendes kæreste, kan hun så stadig godt modtage ydelsen fra os? og hvis ja, skal den så ikke skæres ned? vi betaler de 1200kr i måneden..

Om hun har ny kæreste eller ej, har kun betydning hvis kæresten adoptere barnet.. 

Også selvom de bliver gift skal han betale til barnet er 18.. 

1200 er den mindste ydelse .. Så nej, den skal ikke skæres ned .. 

Anmeld

19. februar 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

De penge har intet og gøre med om hun er enlig eller ej. Det er penge faderen betaler, fordi han også skal være med til at forsørge sit eget barn.

Anmeld

19. februar 2013

Valle81

I skal betale indtil barnet bliver 18 år om hun er enlig eller ej. Pengene er "til barnet".

Der skal meget til for at man kan få sat beløbet ned. For det meste kun op, men det er kun hvis hun søger og så skal faderen tjene over 480.000 om året, hvis jeg husker rigtigt.

Anmeld

19. februar 2013

Mimbi

Hej

Jeg får børnebidrag fra min søns far, og det vil jeg få til vores søn bliver 18 år.

Man skal betale børnebidrag frem til barnet fylder 18 år

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

okey tusind tak for svarene

Anmeld

19. februar 2013

Benjamins'mor

De penge er noget han skal betale uanset hvad fordi det er hans barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.