Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er i gang i foerste maaltid ... saadan noget aeblecream...
maa man kun gi et par skefuld... ?
for kan se at han gerne vil ha meget.... skal jeg stop???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver: Ved ikke, om der er noget man skal:0)Mine har altid fået lov at spise så meget de ville lige fra første måltid. Ingen af dem har døjet med maven, da de er kommet på fast føde:0)
Ved ikke, om der er noget man skal:0)Mine har altid fået lov at spise så meget de ville lige fra første måltid. Ingen af dem har døjet med maven, da de er kommet på fast føde:0)
okay lyder godt
skal de boevse??????
Gravid2012 skriver: skal de boevse??????
Valle81 skriver: Nej:0)
Nej:0)
okay ... er total dum men spoerger lige noget igen.... maa de faa lidt maelk og groed paa samme tid... altsaa lige til at skylle ned med ??? sorry ...
Gravid2012 skriver: okay ... er total dum men spoerger lige noget igen.... maa de faa lidt maelk og groed paa samme tid... altsaa lige til at skylle ned med ??? sorry ...
Valle81 skriver: Det komme lidt an på hvor gammel dit barn er. Alm. mælk er vidst først efter 6 mdr. Men inden der så giver du bare vand eller modermælkserstatning til måltiderne. Mine har fået et par skefulde, så et tår at drikke osv:0)
Det komme lidt an på hvor gammel dit barn er. Alm. mælk er vidst først efter 6 mdr. Men inden der så giver du bare vand eller modermælkserstatning til måltiderne. Mine har fået et par skefulde, så et tår at drikke osv:0)
4 mdr... men jeg mente ogsaa maelkeerstatning...
tusind takk... du har lige hjulpet mig utrolig meget... nu er jeg paa go vej
Gravid2012 skriver: er i gang i foerste maaltid ... saadan noget aeblecream... maa man kun gi et par skefuld... ? for kan se at han gerne vil ha meget.... skal jeg stop???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128