Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med det
Tillykke
Hvor dejligt! Tillykke med det!
Anonym skriver: Til oktober skal jeg giftes med min kæreste igennem 5 år. Vi har 2 fantastiske piger sammen. Er anonym da ikke alle familiemedlemmer og venner ved det endnu. Vi skal giftes 2 dage før han bliver 30. Vi glæder os. Ville bare ud med det.
Til oktober skal jeg giftes med min kæreste igennem 5 år. Vi har 2 fantastiske piger sammen. Er anonym da ikke alle familiemedlemmer og venner ved det endnu. Vi skal giftes 2 dage før han bliver 30. Vi glæder os. Ville bare ud med det.
T I L L Y K K E hvor dejligt for jer , håber i får et dejligt bryllup som i ønsker det
MariaKyedDK skriver: T I L L Y K K E hvor dejligt for jer , håber i får et dejligt bryllup som i ønsker det
Stort tillykke
Uha der er nok nogle som bliver slemt skuffet, når de ikke kan give din mand peber på hans fødselsdag
Miss Church skriver: Stort tillykke Uha der er nok nogle som bliver slemt skuffet, når de ikke kan give din mand peber på hans fødselsdag
Tillykke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128