Barnevogn og ting til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.950 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

Ox.

Hejsa piger!

Jeg mangler ikke meget til ankomsten af min lille prinsesse i næste måned, do mangler vi barnevognen endnu, men min svigermor vil meget gerne give os den.

Jeg så den her barnevogn jeg synes der var åh så smart i Bilka, men hørte så efterfølgende fra forskellige folk, at man aldrig skulle købe ting som barnevogn, autostol osv, steder som Bilka fordi kvaliteten er meget ringe, så nu bliver jeg selvfølgelig lidt skeptisk ...

Hvad er jeres oplevelser eller mening? ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Kidsbazar.dk

Du skal tjekke godkendelserne inden du køber babyudstyr i Bilka - f.eks har Bilka haft en simo barnevogn til salg på et tidspunkt og de er meget gode men ellers kender jeg ikke så meget til deres mærker.
Jeg ved at der er lige pt. en oddervogn til salg på www.kidsbazar.dk og det er topkvalitet.

VH

KB

Anmeld

19. juni 2009

Pige2009

Tjek lige rabattens link herunder
http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2008/uds+16/20080416144937.htm

I min tidligere svigerfamilie købte de i Bilka og var rigtig glade for vognen, og den blev brugt til 2 børn inden den blev solgt videre, så jeg har intet negativt at sige om den.

Knus Linda 23+6

Anmeld

19. juni 2009

sarahb

jeg har tænkt meget på kvalitet da jeg valgte lige netop de ting, da det skal holde, ikke ruste være godkendt, bruges til flere børn m.m.

I barnevogn har vi valgt en emmeljunga kombi duo.
autostol en maxi cosi.
Og vi har været super glade for begge 2..

Anmeld

19. juni 2009

Tina2

Vil virkelig fraråde dig at købe barnevogn i Bilka, min veninde købte den, og hold da op som den kom til at se ud, og den blev skæv i stellet og rustede:-( Rigtig dårlig kvalitet!

Jeg selv har en Oddervogn, som jeg nu bruger til mit 2. barn og den er superflot endnu, og flere spurgte efter han blev født om vi havde købt ny:-)

Nu er han 2 år og sover stadig i den og den er flot og holder bare rigtig godt.... Kan sagtens holde til et barn mere, når den tid kommer

Nok er de lidt dyrere, MEN det er også ekstremt meget bedre kvalitet.....

Anmeld

19. juni 2009

Vinker

sarahb skriver:

jeg har tænkt meget på kvalitet da jeg valgte lige netop de ting, da det skal holde, ikke ruste være godkendt, bruges til flere børn m.m.

I barnevogn har vi valgt en emmeljunga kombi duo.
autostol en maxi cosi.
Og vi har været super glade for begge 2..

Det er de samme kriterier vi er gået udfra; kvalitet fremfor kvantitet!

Vi har en Odder barnevogn (Olympia ll soft)
babyautostolen er en maxicosi og den næste størrelse er en Recaro young sport

Anmeld

19. juni 2009

millesofie

SussieOx skriver:

Hejsa piger!

Jeg mangler ikke meget til ankomsten af min lille prinsesse i næste måned, do mangler vi barnevognen endnu, men min svigermor vil meget gerne give os den.

Jeg så den her barnevogn jeg synes der var åh så smart i Bilka, men hørte så efterfølgende fra forskellige folk, at man aldrig skulle købe ting som barnevogn, autostol osv, steder som Bilka fordi kvaliteten er meget ringe, så nu bliver jeg selvfølgelig lidt skeptisk ...

Hvad er jeres oplevelser eller mening? ....

hej nu ved jeg selvfølgelig ikke om du er interesseret i en brugt vogn men jeg ville nu lige fortælle min super gode trille vogn

det er en combi vogn men den har ikke to dele, det er faktisk en barnevogn som kan laves om til klapvogn
altså ryklæn kan sættes op i to sidde stillinger og enden på barnevognen kan tages af så fodskamlen bliver synlig

ej jeg skriver til dig fordi jeg kun har brugt vognen til min lillebror som jeg har passet en del, men vognen er jo ikke brugt i den forstand
jeg har passet ham siden han var i lift, så jeg ved derfor at en alm odder lift passer perfekt i vognen (sådan en har jeg også du kan få )

jeg sælger vognen for 700 hvis du er interesseret
vognen lever op til alle sikkerheds krav, det ved for jeg tjekkede før jeg købte den, men ellers tror jeg at du stadig kan finde nogle trille barnevogne på nettet som ligner den og de har nok ca samme sikkerheds godkendelse
vognen er ca 2½ år.

men mit tlf 27971044  så ringer du bare

held og lykke fremover
Mvh Mille-Sofie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juni 2009

ChatH

Jeg sværger til odder, den er fantastisk

Anmeld

19. juni 2009

Pige2009

Jeg køber selv en Emmaljunga Big Star Supreme i Platina farven. Synes den er super smart og kvaliteten er i top, så jeg ofrer lidt mere.

Anmeld

19. juni 2009

Ox.

Tak for alle svarene piger!
Har hørt meget godt om oddervognene, synes også de er super søde og flotte!

Det er selvfølgeligogså kvaliteten jeg går mest op i, min kæreste fortalte om hans kollega som havde haft ufattelig dårlige oplevelser med de ting han havde købt i bilka til deres datter, så det var blandt andet derfor jeg lige ville høre ad ... Plus jeg så en der var rigtig sød :-)

Men det kunne være man skulle holde sig til odder .. hmm ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.