SussieOx skriver:
Hejsa piger!
Jeg mangler ikke meget til ankomsten af min lille prinsesse i næste måned, do mangler vi barnevognen endnu, men min svigermor vil meget gerne give os den.
Jeg så den her barnevogn jeg synes der var åh så smart i Bilka, men hørte så efterfølgende fra forskellige folk, at man aldrig skulle købe ting som barnevogn, autostol osv, steder som Bilka fordi kvaliteten er meget ringe, så nu bliver jeg selvfølgelig lidt skeptisk ...
Hvad er jeres oplevelser eller mening? ....
hej nu ved jeg selvfølgelig ikke om du er interesseret i en brugt vogn men jeg ville nu lige fortælle min super gode trille vogn
det er en combi vogn men den har ikke to dele, det er faktisk en barnevogn som kan laves om til klapvogn
altså ryklæn kan sættes op i to sidde stillinger og enden på barnevognen kan tages af så fodskamlen bliver synlig
ej jeg skriver til dig fordi jeg kun har brugt vognen til min lillebror som jeg har passet en del, men vognen er jo ikke brugt i den forstand
jeg har passet ham siden han var i lift, så jeg ved derfor at en alm odder lift passer perfekt i vognen (sådan en har jeg også du kan få )
jeg sælger vognen for 700 hvis du er interesseret
vognen lever op til alle sikkerheds krav, det ved for jeg tjekkede før jeg købte den, men ellers tror jeg at du stadig kan finde nogle trille barnevogne på nettet som ligner den og de har nok ca samme sikkerheds godkendelse
vognen er ca 2½ år.
men mit tlf

27971044 så ringer du bare
held og lykke fremover
Mvh Mille-Sofie
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld