gør jeg det forkert???
Nick er 2 ½ år gammel, og har været i DP siden han var 9 måneder til han blev 1 år og 2 måneder, så trak vi ham ud og han har gået hjemme hos mig ind til nu for 3 uger siden..
men kan virkelig mærke på ham nu at det nok ik var lige det han ville ..
og det er bare næsten hver dag at han skal brokke sig, men i morges var den helt galt

øj Nick var i det lundefulde humør i morges
skulle vækkes igen til morgen (ik spicelt den bedste kop te) hehe men han stod da op uden alt for meget skæld ud, da vi så sku gå til dagpleje, gik han over til bilen, og da jeg sagde at vi ikke skulle køre men gå over til dagplejen, så gik han i spåner og græd hele vejen til hende og forsøgte at få mig til at vende om
da vi endelig kom over til hende, ville han ik med ind, men kom da ind til sidst, men så ville han ik ha tøj af, og råbte nej nej nej hele tiden

og iegn blev jeg skubbet ud mod døren og han tog sin jakke og sko og ville ha det på
men jeg måtte bare give ham til DP mor og ud af døren, puuu en meget ked og sur knægt
æv alså.. håber snart han blir mere glad for at skal derhen, ik sjovt at aflevere SÅ sur og ked af det en dreng ;(
han er glad nok når han skal hentes, og han vil ik altid med hjem lige når jeg kommer
så jeg er virkelig splittet!! har det så skidt når jeg går , og står altid på stien på vej hjem og lige skal diskutere med mine egne tanker om at gå hjem og lade vær med at være pyldret, men åååå min baby er bare ik en baby mere og SKAL ud
om 1 uge skal hans lillebror også starte i DP og han er bare ENDNU mere morpattet, så det blir nok langt værrere