skanning i uge 6 ca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

234 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. februar 2013

Anonym trådstarter

hej ..

jeg har ikke fortalt nogen at jeg er gravid, udover min mand, så derfor er jeg anonym.

det er sådan jeg opdaget jeg er gravid, og iforhold til min egen beregning skulle jeg vær i uge 6 i dag.

jeg skal først til første gravidtit undersøgelse om uge, og har derfor ikke fået afvide af lægen hvor langt henne jeg er. 

jeg ville gerne til en tidlig scaning er der nogen der ved om jeg kan uden jeg været hos lægen ?

jeg fundet nogen steder de gør en tidlig scaning efter uge 5. 

håber virkelig nogen ville svarer, for er virkelig bekrymet, om der liv eller ej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

L&V

Anonym skriver:

hej ..

jeg har ikke fortalt nogen at jeg er gravid, udover min mand, så derfor er jeg anonym.

det er sådan jeg opdaget jeg er gravid, og iforhold til min egen beregning skulle jeg vær i uge 6 i dag.

jeg skal først til første gravidtit undersøgelse om uge, og har derfor ikke fået afvide af lægen hvor langt henne jeg er. 

jeg ville gerne til en tidlig scaning er der nogen der ved om jeg kan uden jeg været hos lægen ?

jeg fundet nogen steder de gør en tidlig scaning efter uge 5. 

håber virkelig nogen ville svarer, for er virkelig bekrymet, om der liv eller ej.

Altså private scannings klinikker er jo en mulighed det er dog selvbetalt

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Altså private scannings klinikker er jo en mulighed det er dog selvbetalt

ja men kan de godt det selvom man ikke har været til første læge besøg ?

Anmeld

19. februar 2013

L&V

Anonym skriver:

ja men kan de godt det selvom man ikke har været til første læge besøg ?

Ja det har ikke noget med hinanden at gøre.. Det er jo jeres valg og jeres penge

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja det har ikke noget med hinanden at gøre.. Det er jo jeres valg og jeres penge

okay - super tak for svaret 

Anmeld

19. februar 2013

L&V

Anonym skriver:

okay - super tak for svaret 

Så lidt

Anmeld

19. februar 2013

VIPpigen

Bare husk for din egen skyld, at de skal lave en indvendig scanning. Der kan ikke ses noget hvis de scanner på maven så tidligt...

Der har været flere herinde som fortæller de har fået at vide der ikke er noget, fordi de er scannet udefra, og derfor har de ikke kunne se embryoet.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.