Andre der har hinandens efternavn i stedet for ægteskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
7 svar
1 synes godt om
19. februar 2013

Anonym trådstarter

ja skal ned på kirke kontoret i dag og have kærestens efter navn. vi vil rigtig gerne giftes men da jeg har været på kh i to år og skal til at studere skal jeg først tilbage på arbejds markedet nu så blev vi gift nu ville jeg miste alt min indtægt nu her. andre der også har hinandens efternavn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Anonym trådstarter

19. februar 2013

Mom

Profilbillede for Mom

Hej,

Næh fik mandens efternavn da vi blev gift...

Kan umiddelbart ikke se, hvad det andet skal gøre godt for? Medmindre det er for det skal se ud som om, man er gift?

Kh Mom

Anmeld

19. februar 2013

Kakao

I kan også vælge at blive gift, når du er begyndt at studere.

Vi blev gift imens jeg var studerende og jeg blev jo ikke trukket i SU af den grund.

Anmeld

19. februar 2013

MomInTheMaking

Anonym skriver:

ja skal ned på kirke kontoret i dag og have kærestens efter navn. vi vil rigtig gerne giftes men da jeg har været på kh i to år og skal til at studere skal jeg først tilbage på arbejds markedet nu så blev vi gift nu ville jeg miste alt min indtægt nu her. andre der også har hinandens efternavn?

Ja, jeg har min kærestes efternavn

Vi fik en datter i oktober 2012 og hun fik sin fars efternavn. Min kæreste ved at giftermål aldrig har sagt mig noget, så i Dec. spurgte gan mig om jeg ikke også ville have hans efernavn, for mig var det en lige så stor kærligheds erklæring som når andres kærester frier til dem.<3

Ind til hans datter kom til var han den eneste i Danmark med det efternavn, så nu er vi den eneste lille familie i DK der hedder det.

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

Ja, jeg har min kærestes efternavn

Vi fik en datter i oktober 2012 og hun fik sin fars efternavn. Min kæreste ved at giftermål aldrig har sagt mig noget, så i Dec. spurgte gan mig om jeg ikke også ville have hans efernavn, for mig var det en lige så stor kærligheds erklæring som når andres kærester frier til dem.<3

Ind til hans datter kom til var han den eneste i Danmark med det efternavn, så nu er vi den eneste lille familie i DK der hedder det.

okay hvad er jeres efternavn?

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Kakao skriver:

I kan også vælge at blive gift, når du er begyndt at studere.

Vi blev gift imens jeg var studerende og jeg blev jo ikke trukket i SU af den grund.

ja det er jeg også godt klar Over men vi vil gerne lige spare op så vi har lidt flere penge i opsparing

Anmeld

19. februar 2013

MomInTheMaking

Anonym skriver:

okay hvad er jeres efternavn?

Jeg ønsker ikke at fortælle det, hvilket er grunden til at jeg ikke har skrevet det i mit første indlæg.

Når det kun er os der hedder det, vil man let kunne finde en masse informationer på nettet om os hver især og det ser jeg ingen grund til. Dette er jo trods alt et offentligt tilgængeligt forum.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.