Bør jeg teste igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. februar 2013

Anonym trådstarter

Godmorgen de damer! 

Skriver lige som anonym lidt endnu, til jeg ved hvad der foregår 

Ja, spørgsmålet lyder på om jeg bør teste for graviditet igen?  
I får lige en kort historie så I kan danne jer et overblik over situationen 

Jeg havde mens sidste gang fra d. 21/1 til d. 25/1, helt normal mens. Jeg regnede mig frem til at jeg cirka skulle have ÆL d. 3/4 februar, så manden og jeg havde sex d. 2 februar og d. 5 februar (kan faktisk ikke huske om vi også havde d. 4.... )
Nå, men det passede også med datoen, jeg havde smerter i æggestokkene og meget æggehvideagtig udflåd weekenden over, så ingen ko på isen dér... Pludselig, 4 dage efter ÆL har jeg så en eksplosion af ÆL udflåd igen! Meget mystisk tænker jeg, det har jeg ikke prøvet før 
Det er fortsat, men droslet meget ned, den sidste uges tid har det kun været bittesmå klatter af og til, men hovedsageligt bare meget våd "dernede", konstant faktisk. Udflådet er vandet i konsistensen 
Jeg troede faktisk at jeg skulle have mens igår, og da den ikke kom blev jeg selvfølgelig ret glad  Men nu hvor jeg lige kigger på kalenderen, så kan jeg faktisk se at jeg (hvis min mens er regelmæssig som den plejer at være) at jeg skulle have haft mens allerede d. 15/2!  Dvs, passer denne udregning, så er jeg gået 4 dage over tid! 
Hm, tør nu stadig ikke håbe alt for meget.... Jeg testede af utålmodighed d. 14/2, men der var den blankt negativ.. 

Symptomerne pt (medmindre det bare er noget jeg bilder mig ind fordi jeg håber...) er således....
- Mild kvalme morgen og aften
- Svimmelhed i løbet af dagen
- Mildt oppustet mave
- Tendes til luft i maven 
- Vandet hyppig udflåd
- Smerter i lænderegionen
- Lettere tilbagetrukken hård livmoderhals med et "blødt" lag udenpå.

Tell me what to do ladies!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Hovsa, glemte et symptom som lige er kommet her for to dage siden!
Meget ømme og meget mørke brystvorter, og syntes igår at jeg kunne ane mine blodårer, det plejer jeg aldrig at kunne.. 

Anmeld

19. februar 2013

FogL

Anonym skriver:

Hovsa, glemte et symptom som lige er kommet her for to dage siden!
Meget ømme og meget mørke brystvorter, og syntes igår at jeg kunne ane mine blodårer, det plejer jeg aldrig at kunne.. 

Der sker jo ikke noget ved at teste - jeg ville gøre det hvis jeg var dig!

Anmeld

19. februar 2013

Maja88

Du kan jo prøve at teste igen... men bliver nød til at spørge.. hvordan ved du det med din livmoderhals

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Du kan jo prøve at teste igen... men bliver nød til at spørge.. hvordan ved du det med din livmoderhals

Hi hi, ikke for at grinagtiggøre dig på nogen måde, men synes det er vildt så mange der ikke er klar over at man kan mærke på sin livmoderhals! 
For mig er det en ganske naturlig ting at gøre som kvinde, jeg mærker ofte på den for at sikre mig at der ikke sker forandringer 

Jamen jeg stikker såmen bare klørfem op i blomsten, og ca. 6-10cm oppe kan man så mærke en "trekantet" tap, som vel hos de fleste er på størrelse med en bordtennisbold  Dét er din livmoderhals 

Og fordi jeg ofte mærker på min kan jeg nu fornemme at jeg har sværere ved at nå den, men også at den har ændret "konsistens" 

Anmeld

19. februar 2013

baby012

Altså, jeg ville nok prøve at vente lidt, og teste om nogen dage.. Uanset symptomer, så er det jo kun er graviditetstedt som kan give dig det rigtige svar  

symptomer kan man jo have i massevis, uden at man reelt er gravid  

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Altså, jeg ville nok prøve at vente lidt, og teste om nogen dage.. Uanset symptomer, så er det jo kun er graviditetstedt som kan give dig det rigtige svar  

symptomer kan man jo have i massevis, uden at man reelt er gravid  

Ifølge terminsberegneren herinde er jeg 4+1 idag hvis det er tilfældet  Må jeg spørge hvorfor du mener at jeg skal vente? 

Anmeld

19. februar 2013

Simplyred

Du skal da bare afsted og få købt den test!!

Anmeld

19. februar 2013

CH2012

Jeg ville nok teste, hvis det var mig

Anmeld

19. februar 2013

Benjamins'mor

Jeg ville prøve at teste igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.