Godmorgen de damer! 
Skriver lige som anonym lidt endnu, til jeg ved hvad der foregår 
Ja, spørgsmålet lyder på om jeg bør teste for graviditet igen?
I får lige en kort historie så I kan danne jer et overblik over situationen 
Jeg havde mens sidste gang fra d. 21/1 til d. 25/1, helt normal mens. Jeg regnede mig frem til at jeg cirka skulle have ÆL d. 3/4 februar, så manden og jeg havde sex d. 2 februar og d. 5 februar (kan faktisk ikke huske om vi også havde d. 4....
)
Nå, men det passede også med datoen, jeg havde smerter i æggestokkene og meget æggehvideagtig udflåd weekenden over, så ingen ko på isen dér... Pludselig, 4 dage efter ÆL har jeg så en eksplosion af ÆL udflåd igen! Meget mystisk tænker jeg, det har jeg ikke prøvet før 
Det er fortsat, men droslet meget ned, den sidste uges tid har det kun været bittesmå klatter af og til, men hovedsageligt bare meget våd "dernede", konstant faktisk. Udflådet er vandet i konsistensen 
Jeg troede faktisk at jeg skulle have mens igår, og da den ikke kom blev jeg selvfølgelig ret glad
Men nu hvor jeg lige kigger på kalenderen, så kan jeg faktisk se at jeg (hvis min mens er regelmæssig som den plejer at være) at jeg skulle have haft mens allerede d. 15/2!
Dvs, passer denne udregning, så er jeg gået 4 dage over tid! 
Hm, tør nu stadig ikke håbe alt for meget.... Jeg testede af utålmodighed d. 14/2, men der var den blankt negativ.. 
Symptomerne pt (medmindre det bare er noget jeg bilder mig ind fordi jeg håber...) er således....
- Mild kvalme morgen og aften
- Svimmelhed i løbet af dagen
- Mildt oppustet mave
- Tendes til luft i maven
- Vandet hyppig udflåd
- Smerter i lænderegionen
- Lettere tilbagetrukken hård livmoderhals med et "blødt" lag udenpå.
Tell me what to do ladies!
Anmeld