Hej ...
Jeg har de sidste mange måneder fået menses d.10 (plus minus en dag) I januar måned kom den dog først den 13.jan, så jeg nåede lige at tænke "Yehaaaa"
Nu har vi den 19.februar, og den er ikke kommet.... Men der er absolut desværre kun én streg at se på graviditetstesterne, som jeg har taget 3 af
èn i søndags, én mandag morgen og så købte jeg en af de der RFCU tests (hvis det er det de hedder), dem der skulle kunne påvise det tidligere, og BOOM, også negativ....
Min mand har meget dårlig sædkvalitet, så vi var igennem ICSI ved vores første (det lykkedes dog ikke, men jeg blev gravid i en pause imellem forsøg 1 og 2 !)
Jeg har hele tiden efterfølgende kunne presse en dråbe mælk eller to ud af mine bryster, men nu synes jeg bare der kan presses meget mere ud....-aner dog ikke om det er min krop der spiller mig et puds?? Højst sandsynligt, men jeg vil sååååååååååååå gerne have en til!
Hvad siger I tøser....nogen der har oplevet noget lignende?? Og med en negativ RFCU-test på nuværende tidspunkt, hvor der er gået så mange dage, er det så helt sikkert at jeg ikke er gravid?
Jeg er en af dem der danner mindre hcg i starten end andre....
Anmeld