Gravididitet m. Æl test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. februar 2013

Alberte&Mor <3

Hejsa. Skal en evt graviditet kan ses på æl tests, eller er det forskelligt fra person til person? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Kløver

Fruskruk200 skriver:

Hejsa. Skal en evt graviditet kan ses på æl tests, eller er det forskelligt fra person til person? 

Æl test måler lh hormon mens graviditet måles af hormonet hcg, ville ikke bruge en æl test istedet for en graviditetstest, da de jo netop viser lidt som vinden blæser

Anmeld

19. februar 2013

Alberte&Mor <3

Maja84 skriver:

Æl test måler lh hormon mens graviditet måles af hormonet hcg, ville ikke bruge en æl test istedet for en graviditetstest, da de jo netop viser lidt som vinden blæser

Okay, det jeg glad for at høre min mens er 9 dage forsinket eller jeg har rod i cyklus- så prøcede en æl test for om den sagde noget spin helst. Og den var negativ. 

Anmeld

19. februar 2013

Kløver

Fruskruk200 skriver:

Okay, det jeg glad for at høre min mens er 9 dage forsinket eller jeg har rod i cyklus- så prøcede en æl test for om den sagde noget spin helst. Og den var negativ. 

Uh ned og købe test og meld et godt resultat tilbage

Anmeld

19. februar 2013

Alberte&Mor <3

Maja84 skriver:

Uh ned og købe test og meld et godt resultat tilbage

er næsten sikker på jeg ikke er gravid:/ testede lørdag hvor jeg ville være 5+0 og der var den negativ;/ før min sa testede jeg negativ hjemme men positiv ved lægen i uge 6. Så håbet er ikk helt slukket... Men vil lige se tiden lidt an for cyklus drilled os sidste måned.. 

Anmeld

19. februar 2013

Kløver

Fruskruk200 skriver:

er næsten sikker på jeg ikke er gravid:/ testede lørdag hvor jeg ville være 5+0 og der var den negativ;/ før min sa testede jeg negativ hjemme men positiv ved lægen i uge 6. Så håbet er ikk helt slukket... Men vil lige se tiden lidt an for cyklus drilled os sidste måned.. 

Krydser alligevel fingre for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.