Om søvn, lortebleer, laktoseintolerans og en træt mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
2 svar
1 synes godt om
19. februar 2013

TbCp

Puuuuuhhh nogle nætter!!!
Mikkel (14 mdr - 12 mdr korrigeret) vågner hver 2.-3. time natten igennem. Græder og er sulten.  Vi var ellers nede på 1 flaske hver nat, nu er vi oppe på 3 stk...

Min mand mener han er blevet mere sulten efter vi tog (den laktosefri) mælken fra ham og det kan han måske have ret i, men alle dage flyder efterhånden bare sammen her...
Diætisten havde sagt vi skulle prøve 100% mælkefri i en måned. Det er noget med at der er en lille bitte smule laktose i den laktosefri mælk og hvis han kunne tåle den, burde han også kunne tåle f.eks. smør og brød med mælk i.... men det kan han altså ikke!
Min mand mener vi skal skide på hvad den kloge diætist siger og så gøre det der virker! Og så er hun den professionelle der ud fra, de erfaringer vi gør os, må lave en konklusion!

Jeg synes godt nok det er svært at finde ud af at gøre det rigtige!
De mener han er laktoseintolerant, men er ikke 100% sikre og prøver derfor lidt forskelligt af.

Vi vil bare gerne snart have noget søvn og undgå ble/tøjskift hver nat....

Vi var ellers til kranio sakral terapeut og efter den første gang gik det skide godt! Mikkel sov igennem! Men her efter 2.gang (som så er oveni at vi tager alt mælk fra ham) er det bare gået pænt ned af bakke :-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Jibbe

Jeg ved ikke hvad i skal gøre desværre - lyt til din mavefornemmelse (hvis den er der, kan være svært at se lyset når man er træt).

Det lyder bare benhårdt! Tænker man måske kun skal prøve en ting af ad gangen. Fx kun mælkefri kost - ingen kranio salkral så i kan se hvilken en af tingene der virker.

kæmpe kram til jer!

Anmeld

19. februar 2013

TbCp

Jibbe skriver:

Jeg ved ikke hvad i skal gøre desværre - lyt til din mavefornemmelse (hvis den er der, kan være svært at se lyset når man er træt).

Det lyder bare benhårdt! Tænker man måske kun skal prøve en ting af ad gangen. Fx kun mælkefri kost - ingen kranio salkral så i kan se hvilken en af tingene der virker.

kæmpe kram til jer!

Vi har i dag givet ham laktosefri mælk og har allerede kunne se en ændring i hans afføring... så jeg tror simpelthen vi er nået dertil hvor vi gør det, som vi kan se, virker og så må lægerne og diætisten arbejde ud fra det!

Det er ikke dem der står med 10 lortebleer og tøjskift hver dag, samt ødelagt nattesøvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.