når ens baby gylper meget......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. februar 2013

Anonym trådstarter

hvad siger laegen til det ?

da jeg ikke bor i dk, vil jeg gerne vide hvad de goer ved det i danmark. For her hvor jeg bor laver de altid smaa ting til store ting.... og goer mig altid bange.... ved godt hvorfor - fordi hernede betaler man alle laeger, hvis man vil ha en go en... saa irreterende...

men any way..... hvad goer de ved det ?

mit barn gylpede MEGET et par maaneder siden, vi skiftede maerke paa maelk og det hjalp.... indtil nu hvor han saa smaat er begyndt igen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

serinasmor

Anonym skriver:

hvad siger laegen til det ?

da jeg ikke bor i dk, vil jeg gerne vide hvad de goer ved det i danmark. For her hvor jeg bor laver de altid smaa ting til store ting.... og goer mig altid bange.... ved godt hvorfor - fordi hernede betaler man alle laeger, hvis man vil ha en go en... saa irreterende...

men any way..... hvad goer de ved det ?

mit barn gylpede MEGET et par maaneder siden, vi skiftede maerke paa maelk og det hjalp.... indtil nu hvor han saa smaat er begyndt igen....

Vores sp sagde ordret :
Nogle børn gylper, andre gør ikke. Jeg er sikker på hun nok bliver mæt og får den mad hun har brug for. Hvis du stadig synes det er meget så prøv at hælde en deciliter mælk på gulvet. Så kan du sammenligne mængden.

Selv da vi fortalte at det fortsatte med grød sagde hun det var helt normalt

Det kan måske hjælpe jer at baby sidder helt stille 30 min efter mad - hvis det kan lade sige gøre ...

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Vores sp sagde ordret :
Nogle børn gylper, andre gør ikke. Jeg er sikker på hun nok bliver mæt og får den mad hun har brug for. Hvis du stadig synes det er meget så prøv at hælde en deciliter mælk på gulvet. Så kan du sammenligne mængden.

Selv da vi fortalte at det fortsatte med grød sagde hun det var helt normalt

Det kan måske hjælpe jer at baby sidder helt stille 30 min efter mad - hvis det kan lade sige gøre ...

okay saa jeg behoere ikke ligefrem at vaere bange.... om en time skal jeg nemlig til boernelaege of frygter hvad jeg skal hoere.... tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.