Hmm nogle gode ideer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej alle!
Jeg afsluttede HG på Niels Brock sidste år i Juni. Jeg har nu fået en elevplads i en tøjbutik, som jeg starter på 1.marts og er færdig med om 2 år.
Jeg og kæresten er så utrolig skrukke, og det hele drejer sig om babysnak. Vi ved selvfølgelig godt, at det ikke er optimalt at få en baby nu, også da han studere.
Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gør, når jeg er færdig om 2 år som elev. Aller, aller helst vil jeg have en baby! Men er det smart?
Hvad ville i gøre, har i evt nogle ideer???

Kæmpe knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Mom2

Anonym skriver:

Hej alle!
Jeg afsluttede HG på Niels Brock sidste år i Juni. Jeg har nu fået en elevplads i en tøjbutik, som jeg starter på 1.marts og er færdig med om 2 år.
Jeg og kæresten er så utrolig skrukke, og det hele drejer sig om babysnak. Vi ved selvfølgelig godt, at det ikke er optimalt at få en baby nu, også da han studere.
Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gør, når jeg er færdig om 2 år som elev. Aller, aller helst vil jeg have en baby! Men er det smart?

Kæmpe knus

Jeg ville nok færdiggøre uddannelsen når nu du har en elevplads, specielt med tanke på, hvor svært det er at få en elevplads nu til dags..
I kan jo gå i gang når du kun har 6 måneder tilbage af uddannelsen, på den måde får du uddannelse og noget at se til bagefter

Anmeld

18. februar 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle!

Kæmpe knus

Få uddannelsen først, det er kun 1½ år, det drejer sig om, det må du simpelthen kunne overleve.  

Anmeld

19. februar 2013

jydeinden

som de andre siger jeg ville uden tvivl vælge at tage og blive færdig med elevtiden først, og så kan man tage den derefter.. der er mange som ville betale med arme og ben for at få en elevplads så synes jeg uden tvivl ville være det smarteste at gøre.

Anmeld

19. februar 2013

LR85

Vent. Det er SÅ kort tid. 

En rejse, en jul, et forår, en sommer og så er i så småt igang med projekt baby. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.