Hvor langt skal hcg være nede før man får ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.185 visninger
8 svar
2 synes godt om
18. februar 2013

Anonym trådstarter

Ved i det piger? Hvor langt skal hcg være nede før msn kan få det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Tulipan

Så vidt jeg har læst mig frem til, er man ekstra fertil lige efter en abort fordi kroppen i forvejen er klar til graviditet. Man kan blive gravid igen inden man overhovedet når at få sin mens. Tror ikke HCG-niveauet og ægløsningen har noget med hinanden at gøre, så vidt jeg forstår det

Håber det hjælper dig, selvom det ikke helt var svar på dit spørgsmål

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Okay tak for dit svar jeg har også prøvet at søge rundt på nettet... Og nogle steder har jeg også læst det du skriver, mens andre står der at det skal være ude af kroppen.. Hm... Eller bare være lavt, men hvad ef så lavt.. Håber meget du har ret

Anmeld

18. februar 2013

Rockertand

Anonym23 skriver:

Så vidt jeg har læst mig frem til, er man ekstra fertil lige efter en abort fordi kroppen i forvejen er klar til graviditet. Man kan blive gravid igen inden man overhovedet når at få sin mens. Tror ikke HCG-niveauet og ægløsningen har noget med hinanden at gøre, så vidt jeg forstår det

Håber det hjælper dig, selvom det ikke helt var svar på dit spørgsmål

Du får ikke ægløsning, når din krop kan læse HCG-niveau af en vis mængde - du kan jo ikke blive gravid, når din krop tror, at du er gravid, altså en graviditet oveni en graviditet duer jo ikke...

Det er helt normalt at have et HCG-niveau mellem 0-5 i løbet af en cyklus uden at være gravid, men hvor lavt niveauet skal være, før man får ægløsning er svært at gætte på, men det skal være så lavt, at kroppen ikke læser det som fosteranlæg.  

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja det tror jeg du har ret i.. Men det er efterhånden 2 uger siden mit hcg lå på 9, så det burde jo næsten være under 5 nu.. Men når jeg tester ægløsning har den været positiv i 5 dage nu, og har mens smerter.. Fatter det ikke:/

Anmeld

18. februar 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Ja det tror jeg du har ret i.. Men det er efterhånden 2 uger siden mit hcg lå på 9, så det burde jo næsten være under 5 nu.. Men når jeg tester ægløsning har den været positiv i 5 dage nu, og har mens smerter.. Fatter det ikke:/

Er teststregen meget mere tydelig end kontrolstregen?

Har du testet med graviditetstest? 

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja de er lige så tydelige, hvis ikke tydeligere end kontrolstregen alle sammen, og graviditets testen er negativ... Så fatter det slet Slet ikke

Anmeld

19. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

HCG skal være under 5 

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Okay men tror jeg mit er så.. Har aft mens smerter samt meget udflåd igår og idag... Men mine ægløsningstest har jo være positive hele tiden.. Gad vide om de lapper over hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.