Jeg ligner jo nærmest en gravid?! M. Billede.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
11 svar
5 synes godt om
18. februar 2013

Anonym trådstarter

Iha. Synes ellers jeg følte mig sikker på, at jeg ikke er gravid, men idag og igår har jeg været SÅ oppustet, lige som jeg var med de to andre graviditeter. 

Den eneste grund til jeg tænker, at jeg er gravid, er min sindssyge oppustethed.. Hmm.. Frustrerende, når de to andre graviditeter har været symptomer med kvalme, svimmelhed, mega ømme bryster og halsbrand. 

Mon jeg kan være gravid uden andre symptomer denne gang, når de to andre indikerede det tydeligt en uge før test? 

Jeg er 3+0 HVIS jeg er heldig at være gravid... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Iha. Synes ellers jeg følte mig sikker på, at jeg ikke er gravid, men idag og igår har jeg været SÅ oppustet, lige som jeg var med de to andre graviditeter. 

Den eneste grund til jeg tænker, at jeg er gravid, er min sindssyge oppustethed.. Hmm.. Frustrerende, når de to andre graviditeter har været symptomer med kvalme, svimmelhed, mega ømme bryster og halsbrand. 

Mon jeg kan være gravid uden andre symptomer denne gang, når de to andre indikerede det tydeligt en uge før test? 

Hov.. har tilmed mere udfløjet end normalt idag. Undskyld detaljerne, men jeg har kunnet mærke det, lidt som hvis man har mens og man f.eks. har bind på. 

Anmeld

18. februar 2013

ekebiv

Hvis du er 3+0 så har ægget jo først lige sat sig fast. Jeg er ikke sikker men jeg tror altså ikke du vil være oppustet allerede.
for en positiv test om en uge eller to

Anmeld

18. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Jaa, det kan godt være at du er oppustet, men det er i hvert fald ikke pga graviditet (endnu)

3+0 er ægget stadig på vej, eller har lige sat sig fast i livmoderen

Anmeld

18. februar 2013

Kamulla

nej det kan ikke være derfor.. du kan dog være gravid eller på vej til at blive det, men så er du MEGET ny gravid eller så sætter ægget sig mårke fast i løbet af de næste par dage.. men det har INTET med oppustethed at gøre

Anmeld

18. februar 2013

lilledittemor

Anonym skriver:

Jeg kunne mærke murren i underlivet allerede dagen efter ÆL i min første graviditet.. Alle er forskellige så jeg mener ikke at man kan sige at det ikke er pga. graviditet. Det kan kun en test afgøre

Held og lykke

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditetskalende r/uge-for-uge/3.htm

Anmeld

18. februar 2013

malliebooh

Anonym skriver:

Jeg mærkede allerede forandringer en uge inden forventet mens, og den var god nok

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Normalvis er jeg fuldstændig flad og trænet, så derfor har jeg kunnet Bruge oppustetheden som en mulig indikator. De to andre gange har dette været mit allerførste tegn. Så feber det også er det jeg er nu når jeg pludselig bliver så oppustet.

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

malliebooh skriver:

Jeg mærkede allerede forandringer en uge inden forventet mens, og den var god nok

Ja jeg har også mærket forandringer en uge før mens de andre to gange

Anmeld

18. februar 2013

malliebooh

Anonym skriver:

Ja jeg har også mærket forandringer en uge før mens de andre to gange

Så er det måske også tilfældet denne gang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.