Kosmetolog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.499 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. februar 2013

HopinWishin

Er her nogle kosmetologer herinde??=)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Mor F

Jep, jeg er. :-)

Anmeld

18. februar 2013

HopinWishin

Mor F skriver:

Jep, jeg er. :-)

Må jeg spørge hvor du har taget din uddannelse? =) 

Anmeld

18. februar 2013

Mor F

HopinWishin skriver:

Må jeg spørge hvor du har taget din uddannelse? =) 

Ja da jeg tog den i Odense på Unicos makeup og kosmetolog skole, selvbetalt studie

Anmeld

18. februar 2013

HopinWishin

Mor F skriver:

Ja da jeg tog den i Odense på Unicos makeup og kosmetolog skole, selvbetalt studie

Okay =)

Jeg har altid drømt om at tage uddannelsen.... men pga det er selvstudie.. og så uvisheden om arbejde bagefter -- ja så har jeg holdt mig tilbage..

Sidder og kigger på noget selvstudie innowell.dk ... Det er fristende..

Har du arbejde så..?

Anmeld

18. februar 2013

Mor F

Jeg vil helt klart anbefale dig at tage en uddannelse hvor du bliver lægeeksamineret kosmetolog, ellers er det rigtigt svært at finde job. Unicos og Cidesco kosmetolog skoler er de førende her i dk. Men ja, det er noget af en investering og du får ingen løn eller su mens du tager uddannelsen.. jeg gav 65.000 for min uddannelse. Jeg var heldig at få job lige efter endt uddannelse og lige nu arbejder jeg som makeup artist i et studie.

Anmeld

18. februar 2013

HopinWishin

Mor F skriver:

Jeg vil helt klart anbefale dig at tage en uddannelse hvor du bliver lægeeksamineret kosmetolog, ellers er det rigtigt svært at finde job. Unicos og Cidesco kosmetolog skoler er de førende her i dk. Men ja, det er noget af en investering og du får ingen løn eller su mens du tager uddannelsen.. jeg gav 65.000 for min uddannelse. Jeg var heldig at få job lige efter endt uddannelse og lige nu arbejder jeg som makeup artist i et studie.

Okay hvor godt =)

Det er også lægeeksamineret uddannelse... Nu har jeg sendt dem en mail.. der sker jo ikk noget ved at spørge

Tak for dine svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.