Nu igen igen igen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
10 svar
6 synes godt om
18. februar 2013

MIWULA

Først feber, så kom lungebetændelse, så kom falsk strubehoste, så kom lungebetændelse og NU feber ( kun 37,9 ) og dårlig mave.. Stakkels min lille dreng.. Han raller stadig lidt efter sin lungebetændelse og stadig en del forpustet når han er aktiv.  

Hans anden penicillin kur er lige stoppet idag. ( fik det sidste igår)

Bør jeg gøre noget?? Tænker i forhold til han er syg så meget også lige efter hinanden? Der går MAX et par dage så får han noget nyt..

Hvad mener i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

MIWULA

18. februar 2013

K&S

MIWULA skriver:

Først feber, så kom lungebetændelse, så kom falsk strubehoste, så kom lungebetændelse og NU feber ( kun 37,9 ) og dårlig mave.. Stakkels min lille dreng.. Han raller stadig lidt efter sin lungebetændelse og stadig en del forpustet når han er aktiv.  

Bør jeg gøre noget?? Tænker i forhold til han er syg så meget også lige efter hinanden? Der går MAX et par dage så får han noget nyt..

Hvad mener i?

Har I aftalt opfølgning på lundebetændelsen hos lægen? For at tjekke at penicillinen har taget det hele

Ellers ville jeg lige give lægen et kald i morgen tidlig

Anmeld

18. februar 2013

MIWULA

K&S skriver:

Har I aftalt opfølgning på lundebetændelsen hos lægen? For at tjekke at penicillinen har taget det hele

Ellers ville jeg lige give lægen et kald i morgen tidlig

Nej det var vi ikk. Ja det var en god ide. Det tror jeg at jeg gør. 

Anmeld

18. februar 2013

morethanperfect

MIWULA skriver:

Hvad mener i?

Orh stakkels lille dreng !  Troede ikke man kunne være så meget syg

God bedring med ham !! 
Og jeg ville nok lige ringe ti llægen igen i morgen 

Anmeld

18. februar 2013

MIWULA

morethanperfect skriver:

Orh stakkels lille dreng !  Troede ikke man kunne være så meget syg

God bedring med ham !! 
Og jeg ville nok lige ringe ti llægen igen i morgen 

Troede jeg heller ikk man kunne.  Tusind tak. Ja det må jeg nok hellere. Har det bare helt dårligt med at skulle ringe hele tiden. 

Anmeld

18. februar 2013

morethanperfect

MIWULA skriver:

Troede jeg heller ikk man kunne.  Tusind tak. Ja det må jeg nok hellere. Har det bare helt dårligt med at skulle ringe hele tiden. 

Du kan jo ikke gøre for han er syg !  
Han skal ha det godt igen , så ring alt hvad du har lyst til !   

Anmeld

18. februar 2013

MIWULA

morethanperfect skriver:

Du kan jo ikke gøre for han er syg !  
Han skal ha det godt igen , så ring alt hvad du har lyst til !   

Du har ret. 

Anmeld

19. februar 2013

majba

MIWULA skriver:

Hvad mener i?

Har du prøvet og skifte undetøjet ud med uld?
Nu ved jeg ikke hvor gammel han er men 2 vinter i træk hev jeg ALT til mig. Jeg blev hysterisk med baktusser! Drak ikke af andres ting, vakset finger kontakt og min bedste ven var håndsprit. Jeg begyndte også at tage fiskepiller og vitaminer for at få min min krop på rette spor igen

Anmeld

19. februar 2013

MIWULA

majba skriver:

Har du prøvet og skifte undetøjet ud med uld?
Nu ved jeg ikke hvor gammel han er men 2 vinter i træk hev jeg ALT til mig. Jeg blev hysterisk med baktusser! Drak ikke af andres ting, vakset finger kontakt og min bedste ven var håndsprit. Jeg begyndte også at tage fiskepiller og vitaminer for at få min min krop på rette spor igen

Nej det har vi ikk prøøvet.. Han er 2 år lige om lidt.. Gjorde du hele dit hjem helt rent oz? Altså total hovedrengøring?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.