Fjernelse af strækmærker ved laser?? +billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.921 visninger
5 svar
1 synes godt om
18. februar 2013

Swerg

Hej piger ...

er der nogen af jer som har fået fjernet strækmærker med laser ??

Min søn har lavet lidt rod på min mave  

På en måde syntes jeg at det er et meget sødt minde efter han boede derinde, men på længere sigt bliver jeg måske lidt træt af dem ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Swerg

-og så ligner det et hjerte

Anmeld

18. februar 2013

Benjamins'mor

Uh mine er meget værre.

For mig kunne det være en mulighed, men tænker det måske er bedst at vente til man er færdig med at få børn, eftersom man får strækmærker igen.

Anmeld

18. februar 2013

Asta&Alfred

Elias2010<3 skriver:

Hej piger ...

er der nogen af jer som har fået fjernet strækmærker med laser ??

Min søn har lavet lidt rod på min mave  

På en måde syntes jeg at det er et meget sødt minde efter han boede derinde, men på længere sigt bliver jeg måske lidt træt af dem ...

Jeg er sikker på at laserbehandlinger vil være efektive, men måske du skla vente til du er færdig med at få børn, da et jo er en dyr omgang, da det formentlig vil kræve en del behandlinger over længere periode:-)

Anmeld

18. februar 2013

Swerg

Asta&Alfred skriver:

Jeg er sikker på at laserbehandlinger vil være efektive, men måske du skla vente til du er færdig med at få børn, da et jo er en dyr omgang, da det formentlig vil kræve en del behandlinger over længere periode:-)

Jeg venter helt bestemt til jeg har fået de børn vi skal ha  

så meget plaget de mig ikke, tænkte bare at det kunne være et interessant emne for mange .. 

Men mine skal da også helt væk på et tidspunkt man vil gerne se pæn ud igen mine lår er også småplaget af noget mærker

Anmeld

18. februar 2013

Swerg

Benjamins'mor skriver:

Uh mine er meget værre.

For mig kunne det være en mulighed, men tænker det måske er bedst at vente til man er færdig med at få børn, eftersom man får strækmærker igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.