Erfaring med zoneterapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. februar 2013

lau85

Hej

Jeg har i dag været til zoneterapi for første gang, og håber virkelig at det kan hjælpe mig til mit største ønske, nemlig ønskebarnet med min mand  

Skal have en behandling mere på næste tirsdag...

Er der nogle, som har erfaring med zoneterapi? Og hvor lang tid gik der før I evt. blev gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

LinLin

Det er jeg også igang med!
- men eftersom denne er den første måned kan jeg ikke sige om det virker...

Anmeld

19. februar 2013

Nessie

Vi har begge to fået zoneterapi denne gang, og samtidig taget hormoner efter kanonkuren, og det virkede i hvert fald her (dog sammen med en masse hormoner også )

Anmeld

19. februar 2013

come2

lau85 skriver:

Hej

Jeg har i dag været til zoneterapi for første gang, og håber virkelig at det kan hjælpe mig til mit største ønske, nemlig ønskebarnet med min mand  

Er der nogle, som har erfaring med zoneterapi? Og hvor lang tid gik der før I evt. blev gravide?

Jeg har ikke erfaring med det i forbindelse med behandling.

Dog fik jeg til zoneterapi da jeg havde en hormonfortyrrelse, der gjorde at jeg ikke fik min mens.

- og det satte skub i det hele (jeg tror i hvert fald det er det)

Anmeld

19. februar 2013

norenberg

Jeg fik zoneterapi løbende over 4 mdr da jeg lider af pcos det havde ingen virkning på mig desværre....men jeg fik så akkupunktur 4 el 5 behandlinger og så fik jeg reglmæssig mens og blev gravid....

Anmeld

19. februar 2013

Viventerjer

lau85 skriver:

Hej

Jeg har selv gået til zone og akupunktur under vores behandlingsforløb.. Jeg ved ikke om det var det der hjælp, men det satme skønt og afslappende

God vind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.