kroniker tilskud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. februar 2013

CHD

Hej,

Vil til at i gang med barn nummer to, og da min mand og jeg ikke selv kan klare den. Vi har i efteråret via henvisning til lægen forsøgt os med 3 insemineringsforsøg, der desværre ikke lykkedes, og her fik vi tilskud, så vi max kunne komme til at betale ca. 3500 om året for hormoner.

Ved I hvordan det er når vi skal videre i systemet med reagensbehandling? Er der også kroniker tilskud her?

Vores første barn fik vi med hjælp fra det offentlige, men nu er vi jo nødsaget til at gå gennem det private.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

ønskebørn74

CHD skriver:

Hej,

Vil til at i gang med barn nummer to, og da min mand og jeg ikke selv kan klare den. Vi har i efteråret via henvisning til lægen forsøgt os med 3 insemineringsforsøg, der desværre ikke lykkedes, og her fik vi tilskud, så vi max kunne komme til at betale ca. 3500 om året for hormoner.

Ved I hvordan det er når vi skal videre i systemet med reagensbehandling? Er der også kroniker tilskud her?

Vores første barn fik vi med hjælp fra det offentlige, men nu er vi jo nødsaget til at gå gennem det private.

En kronikkers ordning gælder i 5 år.. 

Anmeld

18. februar 2013

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

En kronikkers ordning gælder i 5 år.. 

Er det ikke kun i 2 år, og så med udløbet af ens ctrl-saldo? Det synes jeg at huske af det brev vi modtog, da vi blev godkendt til det

Anmeld

18. februar 2013

sus73

CHD skriver:

Hej,

Dengang du fik bevilget kronikertilskud fik du et brev, hvor det fremgår hvor længe tilskuddet varer. I mit brev står der 2 år, og det er vist meget normalt.

Anmeld

18. februar 2013

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Er det ikke kun i 2 år, og så med udløbet af ens ctrl-saldo? Det synes jeg at huske af det brev vi modtog, da vi blev godkendt til det

I min stod der 5år..  

Anmeld

18. februar 2013

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

I min stod der 5år..  

Jeg har lige tjekket min, og der står 2 år.
Måske har der været ændret på antal år i en periode, eller perioden har været længere førhen

Anmeld

18. februar 2013

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Jeg har lige tjekket min, og der står 2 år.
Måske har der været ændret på antal år i en periode, eller perioden har været længere førhen

Vi har også været igan længe denne gang.. 

Laver jo mange æg.. Og har Holt to LANGE pauser..

(operation for galde sten + manden har været i Afganistan)

Anmeld

18. februar 2013

CHD

sus73 skriver:

Dengang du fik bevilget kronikertilskud fik du et brev, hvor det fremgår hvor længe tilskuddet varer. I mit brev står der 2 år, og det er vist meget normalt.

Har ikke fået et brev ang. kroniker tilskud. Fik blot at vide da vi gennemgik insemineringerne at vi max kunne komme til at betale ca. 3500 for hormoner om året.

Anmeld

18. februar 2013

sus73

CHD skriver:

Har ikke fået et brev ang. kroniker tilskud. Fik blot at vide da vi gennemgik insemineringerne at vi max kunne komme til at betale ca. 3500 for hormoner om året.

Mærkeligt du ikke har fået brev om det, men måske du kan tjekke det inde på sundhed.dk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.