Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lady Marion <3 skriver: Velbekommen og skønt
Velbekommen og skønt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stumpe27 skriver: ja er på kh lige nu og får kun 8500 udbetalt så det bliver da dejligt med noget mere udbetalt
ja er på kh lige nu og får kun 8500 udbetalt så det bliver da dejligt med noget mere udbetalt
Skønt når det faktisk kan betale sig at komme i arbejde Jeg er også på elevløn lige nu , det er fin elevløn man får som voksen ..
Lady Marion <3 skriver: Skønt når det faktisk kan betale sig at komme i arbejde Jeg er også på elevløn lige nu , det er fin elevløn man får som voksen ..
Stumpe27 skriver: ja det er da en pæn sjat oven i end det jeg får nu. er så træt af kontant hjælp. gider ikke være på det mere
ja det er da en pæn sjat oven i end det jeg får nu. er så træt af kontant hjælp. gider ikke være på det mere
Skal du så være service assistent på sygehus ?? Gøre rent og køre patienter ??
Lady Marion <3 skriver: Skal du så være service assistent på sygehus ?? Gøre rent og køre patienter ??
Stumpe27 skriver: nej mere på offentlige steder som på en kommune eller et plejehjem uddannelsen varer 6 måneder mere for at kunne gøre rent på et sygehus
nej mere på offentlige steder som på en kommune eller et plejehjem uddannelsen varer 6 måneder mere for at kunne gøre rent på et sygehus
Ok , held og lykke med det
Løn 19000
am 8% -1520
= 17480
fradrag -2600
= 14880
a-skat 42% -6250
= 8630
fradrag +2600
til udbetaling = 11230
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128