kan vi "tillade" os?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
6 svar
1 synes godt om
18. februar 2013

Anonym trådstarter

fik kejsersnit i oktober. vi er klar til at blive gravid igen! men er det uansvarlig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Rockertand

Anonym skriver:

fik kejsersnit i oktober. vi er klar til at blive gravid igen! men er det uansvarlig?

Det er nok bedst at få din læges vurdering, der er jo anbefalinger på det område.

Anmeld

18. februar 2013

mth1987

Anonym skriver:

Er det ikk noget med man skal vente et hvis stykke tid med at blive gravid når man har fået kejsersnit

Anmeld

18. februar 2013

Frk. Himmelblå

Mener du fysisk? Af hensyn til din krop/dit ar? - Det har jeg ikke forstand på, men jeg kan fortælle, at der er godt og vel 12 mdr mellem min søster og mig, og vi er begge født ved kejsersnit :-)

Om I er klar til endnu en baby, det ved I kun selv. Men jeg vil sige, at de fleste oplever et rush af skruk, når baby er omkring 4 mdr, - da det er her den nemme periode for mange sætter ind. - Giv det lige et par måneder, - man kan hurtigt få så rigeligt at se til ;-) - Bare mit råd, men gør det dog, hvis I finder det rigtigt og har tid, plads, overskud samt forstående chefer ;-)

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Er det ikk noget med man skal vente et hvis stykke tid med at blive gravid når man har fået kejsersnit

jo de anbefalede mig at vente da der vidst nok er 3 % risiko for at livmoderen springer op.... men syntes da den er meget lille.

og det er under veer mest sansyndligvis, og jeg vil gerne ha kejsersnit igen.....

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Mener du fysisk? Af hensyn til din krop/dit ar? - Det har jeg ikke forstand på, men jeg kan fortælle, at der er godt og vel 12 mdr mellem min søster og mig, og vi er begge født ved kejsersnit :-)

Om I er klar til endnu en baby, det ved I kun selv. Men jeg vil sige, at de fleste oplever et rush af skruk, når baby er omkring 4 mdr, - da det er her den nemme periode for mange sætter ind. - Giv det lige et par måneder, - man kan hurtigt få så rigeligt at se til ;-) - Bare mit råd, men gør det dog, hvis I finder det rigtigt og har tid, plads, overskud samt forstående chefer ;-)

hvis jeg forstod ret, blev din mor gravid omkring 3 mdr efter kejsersnit ?

ja er faktisk skruk nu her og 2 mdr.... det er helt vild. Og min mand vil gerne ha en mere

men ja, det var fysisk jeg mente...

Anmeld

18. februar 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

hvis jeg forstod ret, blev din mor gravid omkring 3 mdr efter kejsersnit ?

ja er faktisk skruk nu her og 2 mdr.... det er helt vild. Og min mand vil gerne ha en mere

men ja, det var fysisk jeg mente...

Ja, det er rigtigt :-)
Jamen, jeg kan da sagtens sætte mig ind i det.
Har selv pseudotvillinger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.