Har følelsen af at være en dårlig mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
7 svar
1 synes godt om
18. februar 2013

Leneur

Og har absolut ikke noget at have det i.
Er ramt af fast rutefart til toilettet sygdom og Silje's søde mormor har både hentet hende i børnehaven og vil sørge for hende lige til i morgen tidlig, så jeg bare skal tænke på mig selv. Jeg er jo vildt taknemmelig men får alligevel snerten af følelsen, fordi jeg lige pt ikke kan være der for hende og sørge for hende som en mor skal. Øv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Misscbn

Leneur skriver:

Er ramt af fast rutefart til toilettet sygdom og Silje's søde mormor har både hentet hende i børnehaven og vil sørge for hende lige til i morgen tidlig, så jeg bare skal tænke på mig selv. Jeg er jo vildt taknemmelig men får alligevel snerten af følelsen, fordi jeg lige pt ikke kan være der for hende og sørge for hende som en mor skal. Øv.

har været der, har haft roskilde syge 2 gange i min søns 16 mdr korte liv og der måtte min mor også komme og passe ham mens jeg rendte ud og fik noget søvn når jeg kunne

kender følelsen, men man har behov for at kunne blive rask 

God bedring!

Anmeld

18. februar 2013

Jibbe

Leneur skriver:

Du er da en fantastisk mor der indser at overskuddet ikke lige er der til Silje når du er syg, og finder en der har det!

Anmeld

18. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Jibbe skriver:

Du er da en fantastisk mor der indser at overskuddet ikke lige er der til Silje når du er syg, og finder en der har det!

Lige det jeg ville ha skrevet  Vh stine

Anmeld

18. februar 2013

wamse

Din datter får jo simpelthen bare total hygge med sin mormor istedet for, så er helt sikker på, at hun ikke synes at du er en dårlig mor - tværtimod

Rigtig god bedring søde

Anmeld

20. februar 2013

Leneur

blankholm skriver:

har været der, har haft roskilde syge 2 gange i min søns 16 mdr korte liv og der måtte min mor også komme og passe ham mens jeg rendte ud og fik noget søvn når jeg kunne

kender følelsen, men man har behov for at kunne blive rask 

God bedring!

Tak og lå heldigvis kun syg mandag og tirsdag, så datteren min kom hjem tirsdag eftermiddag og blev heldigvis ikke ramt.

Anmeld

20. februar 2013

Leneur

Jibbe skriver:

Tak for de søde ord og de varmer. Hun havde det super hyggeligt og fik vist både snøret sin mormor og ene moster.

Anmeld

20. februar 2013

Leneur

wamse skriver:

Din datter får jo simpelthen bare total hygge med sin mormor istedet for, så er helt sikker på, at hun ikke synes at du er en dårlig mor - tværtimod

Rigtig god bedring søde

Ja ved det godt og ved jo også godt at hun ikke har manglet noget eller synes det var træls at jeg ikke lige var der.
Har det meget bedre og mit lille nus gik heldigvis fri.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.