Andre der har problemmer med Face Book idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

Sweet1978

Ja jeg spørger lige herinde for kan ikke spørge på Fb, for problemmet er nemlig at alt hvad jeg skriver kun bliver vist på min egen profil og ikke på "hjem" siden - startsiden. Og jeg har ikke ændret på nogen indstillinger, folk skal dermed klikke på min profil for at se nyt og det får man jo ikke altid gjort, det er jo nemmere at få overblikket på startsiden.

Der burde være en på FB man kunne henvende sig til ligesom vi har Henrik her på Baby....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Skimmelramt og mor

Jeg oplever det samme - og derfor opdaterer jeg på forsiden først, og derefter på profilen.

Anmeld

20. juni 2009

Nanna1985

Jeg kan stadigvæk ikk komme ind på facebook.. Hvor træls!!

Anmeld

20. juni 2009

Sweet1978

Skimmelramt og mor skriver:

Jeg oplever det samme - og derfor opdaterer jeg på forsiden først, og derefter på profilen.

Hmm. ok tak for tippet, men som jeg læser det er det nogenlunde det samme jeg gør. Jeg har stået på forsiden når jeg har skrevet en ny "status" og den kommer også frem, men hvis jeg så klikker væk og tilbage er det der ikke. Igår sidste på aftenen var noget af det jeg havde skrevet dukket op, men ikke i kronologisk orden. Indimellem manglde indlæg. Håber det er bedre idag.

Anmeld

20. juni 2009

Skimmelramt og mor

Jeg synes selv, at fjæset er lidt træls i øjeblikket, så jeg er ikke så meget derinde. Den opdaterer meget langsom, der kan gå op til en ½ dag, før tingene kommer ind, hvor de skal.

Måske det bliver bedre til efter sommer?

Anmeld

20. juni 2009

Mor.sander

Syntes genralt at fjæset er langsom for tiden.. Har nok noget med det at man nu kan have en brugernavn derinden.. Men ved det ikke!

Anmeld

20. juni 2009

karina1980

lige netop idag, oplever jeg ikke nogen problemer, om det så fordi jeg er på via en anden pc eller hvad, tør jeg ikke lige at sige

Anmeld

20. juni 2009

Sweet1978

Rigtigt idag er det meget bedre, har lige været inde og skrive noget som poppede op med det samme - men der er mange fejl for tiden også med applikationerne....

Anmeld

21. juni 2009

HelleBelle

Jeg kan heller ikke komme på Bad om at få nulstillet mit kodeord , og så ville der komme besked til min hotmail, men det er ikke kommet...Det var i går eller forgårs. Frygteligt som jeg savner det og føler mig "koblet af"

Anmeld

21. juni 2009

Elskermiinsøøn!

jeg kan gå på, og er på og den er som den skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.