Tøj: billig og hurtig levering - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
7 svar
1 synes godt om
18. februar 2013

sismofutten

Hej,

Jeg står og mangler et par leggins, strømpebusker, stropbluse og lidt andet - men hvor kan jeg købe det billigt på nettet, og hvor leveringen også er inden for en uges tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Asta&Alfred

sismofutten skriver:

Hej,

Jeg står og mangler et par leggins, strømpebusker, stropbluse og lidt andet - men hvor kan jeg købe det billigt på nettet, og hvor leveringen også er inden for en uges tid?

Er det til dig selv eller til den lille?

Anmeld

18. februar 2013

sismofutten

Asta&Alfred skriver:

Er det til dig selv eller til den lille?

Det er skam bare til mig selv

Anmeld

18. februar 2013

Asta&Alfred

sismofutten skriver:

Det er skam bare til mig selv

Jeg køber næsten alle mine basisting, som leggings, toppe, strømper m.m i H&M. Jeg ved godt det ikke er så opfindsomt, men jeg synes ikke der er nogen grund til at gå ud og give mange penge for en sort undertrøje eller et par grå leggings og så længe det er i 100 % bomuld fungerer det jo fint:-)

Tror du ikke du kan få alle de ting du søger i deres web-shop?

Anmeld

18. februar 2013

sismofutten

Asta&Alfred skriver:

Jeg køber næsten alle mine basisting, som leggings, toppe, strømper m.m i H&M. Jeg ved godt det ikke er så opfindsomt, men jeg synes ikke der er nogen grund til at gå ud og give mange penge for en sort undertrøje eller et par grå leggings og så længe det er i 100 % bomuld fungerer det jo fint:-)

Tror du ikke du kan få alle de ting du søger i deres web-shop?

Det tænkte jeg også selv på - men plejer deres leveringstid ikke at være sådan lidt halv lang?

Anmeld

18. februar 2013

Asta&Alfred

sismofutten skriver:

Det tænkte jeg også selv på - men plejer deres leveringstid ikke at være sådan lidt halv lang?

Hmm, det er selvfølgelig et godt spørgsmål. Jeg bor i midtbyen, så smitter oftes ned i butikken, så jeg kan ikke huske hvor lang tid der gik sidst jeg bestile noget på deres hjemmeside.

Hos TOPSHOP, synes jeg der plejer at gå lidt lang tid før man får varen...

Anmeld

18. februar 2013

sismofutten

Asta&Alfred skriver:

Hmm, det er selvfølgelig et godt spørgsmål. Jeg bor i midtbyen, så smitter oftes ned i butikken, så jeg kan ikke huske hvor lang tid der gik sidst jeg bestile noget på deres hjemmeside.

Hos TOPSHOP, synes jeg der plejer at gå lidt lang tid før man får varen...

Tak for dit svar - jeg giver H&M et forsøg

Anmeld

18. februar 2013

Asta&Alfred

sismofutten skriver:

Tak for dit svar - jeg giver H&M et forsøg

Det var skam så lidt - God fornøjelse med shoppingen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.