Jobansøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
7 svar
1 synes godt om
18. februar 2013

TR

Så er jeg her igen :/ ( Sorry)

Mangler ideer og forslag til uopfordret ansøgning indfor kontorassistent til folkeskoler og fysioterapeut.

I må meget gerne sende jeres ansøgning til mig eller komme med en masse til et udkast.

Jeg har det bedst med at se det for mig og ikke bare ord ( hvis i forstår)

Hvis der er en admin der ser det her, kunne det så være muligt at få lavet en gruppe for arbejdesløse ?

på forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

TR

Slet ingen ?

Anmeld

18. februar 2013

TR

18. februar 2013

tarkoflen

Hmm det er lidt svært at gøre, når man ikke kender dine erfaringer er du uddannet på kontor eller hvordan? Jeg fik meget ros for en sætning i slutningen af min ansøgning, hvor jeg skrev følgende:

Mine arbejdsgivere er vant til at få en engageret og struktureret medarbejder, der kan samarbejde med mange grupper på én gang. Mine kolleger er vant til en positivt indstillet og socialt anlagt person på arbejdspladsen, der har overskud til at hjælpe for at få løst opgaverne.

Men det skal selvfølglig passe til dig som person

Anmeld

18. februar 2013

TR

tarkoflen skriver:

Hmm det er lidt svært at gøre, når man ikke kender dine erfaringer er du uddannet på kontor eller hvordan? Jeg fik meget ros for en sætning i slutningen af min ansøgning, hvor jeg skrev følgende:

Mine arbejdsgivere er vant til at få en engageret og struktureret medarbejder, der kan samarbejde med mange grupper på én gang. Mine kolleger er vant til en positivt indstillet og socialt anlagt person på arbejdspladsen, der har overskud til at hjælpe for at få løst opgaverne.

Men det skal selvfølglig passe til dig som person

Det har du ret i  

ja er uddannet kontorassistent .

Men ved ellers ikk hvordan man skal få hjælp .. :/

Anmeld

18. februar 2013

tarkoflen

TR skriver:

Det har du ret i  

ja er uddannet kontorassistent .

Men ved ellers ikk hvordan man skal få hjælp .. :/

Er du arbejdsløs? Hvis du er bør du kunne få hjælp i din akasse eller på jobcentret

Men ellers vil jeg da gerne forsøge at hjælpe hvad har du skrevet indtil videre?

Anmeld

18. februar 2013

TR

tarkoflen skriver:

Er du arbejdsløs? Hvis du er bør du kunne få hjælp i din akasse eller på jobcentret

Men ellers vil jeg da gerne forsøge at hjælpe hvad har du skrevet indtil videre?

Ja det er jeg .. 

Jeg har været afsted en gang men nu vil jeg gerne have en ny ansøgning vil rigtig gerne have din hjælp ..

- skal jeg ikk sende en ansøgning til dig , så du kan få lidt et indblik ?

Anmeld

19. februar 2013

TR

116 visninger og 6 svar ( med mine egne)

hmmm ikke mange der har lysten til at hjælpe

ØV BØV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.