God tandlæge i Kbh Ø?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.739 visninger
14 svar
1 synes godt om
18. februar 2013

Babydrøm

Hejsa

Ville høre om der var nogle af jer, der kan anbefale en god tandlæge i Kbh Ø? Må gerne også være god til folk med tandlægeskræk.

Håber I kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Ploffer

AnnL skriver:

Hejsa

Ville høre om der var nogle af jer, der kan anbefale en god tandlæge i Kbh Ø? Må gerne også være god til folk med tandlægeskræk.

Håber I kan hjælpe

Det er godt nok ikke Kbh Ø men Frederiksberg... Men jeg bruger Tandlægerne på Frederiksberg og de er guld værd

De er super gode til at håndtere tandlægeskræk og lover 100 % smertefri behandling

Anmeld

18. februar 2013

Lise

Jeg går hos Tandlæge K på Strandboulevarden. Har været kunde i butikken siden jeg flyttede til Kbh for 11 år siden, og er meget tilfreds. Jeg går hos Peter Kaae, og han er meget behagelig og rolig. Har tidligere gået hos Rie Daniel Hansen (hun ejede vist klinikken tidligere), og hun er også meget sød.  

http://tandlaegek.dk/ 

Anmeld

18. februar 2013

MorDk

Svaneklinikken på Østerbrogade!

Anmeld

18. februar 2013

Babydrøm

Ploffer skriver:

Det er godt nok ikke Kbh Ø men Frederiksberg... Men jeg bruger Tandlægerne på Frederiksberg og de er guld værd

De er super gode til at håndtere tandlægeskræk og lover 100 % smertefri behandling

Det lyder jo super godt  Tak for svar 

Anmeld

18. februar 2013

Babydrøm

Lise skriver:

Jeg går hos Tandlæge K på Strandboulevarden. Har været kunde i butikken siden jeg flyttede til Kbh for 11 år siden, og er meget tilfreds. Jeg går hos Peter Kaae, og han er meget behagelig og rolig. Har tidligere gået hos Rie Daniel Hansen (hun ejede vist klinikken tidligere), og hun er også meget sød.  

http://tandlaegek.dk/ 

Lyder rigtig godt Tak for dit svar og link til hjemmesiden 

Anmeld

18. februar 2013

Babydrøm

MorDk skriver:

Svaneklinikken på Østerbrogade!

Tak for dit svar  Er de gode?

Anmeld

18. februar 2013

MorDk

AnnL skriver:

Tak for dit svar  Er de gode?

Jeg har været glad for dem. Haft dem hele min barndom. Men skiftede da jeg flyttede fra KBH. Hende der ejer klinikken kender jeg - har gået i klasse med hendes søn.

Anmeld

18. februar 2013

Putomanen

Min tandlæge ligger på Classensgade, og hedder Østerbro tandklinik www.oesterbrotandklinik.dk

Jeg har gået hos dem i ca. 14 år og de er utroligt søde og lyttende, især når jeg er en kæmpe pivskid.

Jeg kan bestemt anbefale dem!

Anmeld

18. februar 2013

Babydrøm

MorDk skriver:

Jeg har været glad for dem. Haft dem hele min barndom. Men skiftede da jeg flyttede fra KBH. Hende der ejer klinikken kender jeg - har gået i klasse med hendes søn.

Super, lyder rigtig godt! tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.