Hvad synes i er mest fair?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
9 svar
12 synes godt om
18. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har to bestillinger på bryllups kager. Den ene har jeg lovet længe.. to år siden faktisk.. vi har talt fyld osv og alt er på plads, men nu er bryllupet rykket en uge frem pga fejl booking i lokale.. her har jeg en anden bestilling på bryllups kage.. den modtag jeg i december.. men hvilken en af dem skal jeg aflyse.. kan ikke nå to? Tænker aflyse den sidste.. men jo heller ikke fedt når det er de andre som har ændret datoen.. men fik jo den bestilling først..  Ej what to do??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

ZamanogDania

Jeg ville prøve at lave dem begge to, men som du siger kan du ikke når at lave dem begge. Jeg ville aflyse den første og ikke den sidste, fordi du har jo en god undskyldning for aflyse den første.

Anmeld

18. februar 2013

Ploffer

Anonym skriver:

Jeg har to bestillinger på bryllups kager. Den ene har jeg lovet længe.. to år siden faktisk.. vi har talt fyld osv og alt er på plads, men nu er bryllupet rykket en uge frem pga fejl booking i lokale.. her har jeg en anden bestilling på bryllups kage.. den modtag jeg i december.. men hvilken en af dem skal jeg aflyse.. kan ikke nå to? Tænker aflyse den sidste.. men jo heller ikke fedt når det er de andre som har ændret datoen.. men fik jo den bestilling først..  Ej what to do??

Jeg ville aflyse dem der havde rykket datoen... De andre kan jo på ingen måde gøre for at det første par har haft problemer med bookningen af lokale

Anmeld

18. februar 2013

TeamRocket

Det skal ikke gå ud over nogle at det andet pars dato er rykket synes jeg. :-) så jeg ville sige til det gamle par at sorry, den dato kan jeg desværre ikke fordi jeg allerede er booket :-)

Anmeld

18. februar 2013

FruK

TeamRocket skriver:

Det skal ikke gå ud over nogle at det andet pars dato er rykket synes jeg. :-) så jeg ville sige til det gamle par at sorry, den dato kan jeg desværre ikke fordi jeg allerede er booket :-)

Enig. Du har lovet at lave en kage til den dato I aftalte. At de har rykket datoen er ikke dit eller det andet brudepars problem.

Med mindre selvfølgelig at du har sagt ok, da du fik at vide, at datoen var rykket.

Anmeld

18. februar 2013

Lusi

Anonym skriver:

Jeg ville sige til dem at du, allerede ER booket den weekend.
Det er surt, men du kunne jo ikke vide, at de ville rykke det..

Du kunne jo ligeså godt have været på ferie i den uge der. Din ferie ville du jo heller ikke have aflyst

Anmeld

18. februar 2013

Kidztown

Vil da også sige dem som har flyttet datoen, at du ikke kan da du allerede har en anden kage den weekend. Længere er den ikke.

Anmeld

18. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

jeg ville uden tvivl aflyse dem der har rykket datoen! - det skal ikke gå ud over det andet par at det første par rykker datoen..

Anmeld

18. februar 2013

Miss Kat

Jeg er enig med de andre. Du kan da ikke aflyse en aftale, fordi en anden aftale bliver rykket.

Anmeld

18. februar 2013

Kløver

Jeg er nok meget enig med resten

Vend den om: jeg ville personligt blive eddikesur hvis jeg fik afslag lige pludselig fordi andre havde rykket deres dato, men havde vi selv måtte rykke datoen, var det da ærgeligt, men havde forståelse for at det ikke var muligt på den nye dato

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.