Regler omkring fraflytning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. februar 2013

MorTilGustav

Er der nogen der ved noget omkring regler ved fraflytning af lejlighed? Jeg har en privat udlejer og har opsagt min bolig pr 1. april og selvom der intet står om det i lejekontrakten vil de have at jeg er fraflyttet senest 15. marts. Kan de forlange det? Jeg ved at det er "normalt" at man skal være ude så de har 14 dage til istandsættelse, men hvad når der intet står om det i lejekontrakten...? Kan de så forlange det eller at jeg betaler husleje 14 dage efter min opsigelsesdag..?
På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

mth1987

MorTilGustav skriver:

Er der nogen der ved noget omkring regler ved fraflytning af lejlighed? Jeg har en privat udlejer og har opsagt min bolig pr 1. april og selvom der intet står om det i lejekontrakten vil de have at jeg er fraflyttet senest 15. marts. Kan de forlange det? Jeg ved at det er "normalt" at man skal være ude så de har 14 dage til istandsættelse, men hvad når der intet står om det i lejekontrakten...? Kan de så forlange det eller at jeg betaler husleje 14 dage efter min opsigelsesdag..?
På forhånd tak

Det mener jeg absolut ikk de kan forlange. Du har tre mdr opsigelse og du har ret til at være der alle de tre mdr. Men tjek lejernes landsorg. 

Anmeld

18. februar 2013

ZamanogDania

Det skal står på din kontrakt at du skal være ude inden din opsigelsesvarsel. Jeg ville tale med dem og spørger hvorfor du skal ud 14 dage før når det ikke står i kontrakten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.