Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der ved noget omkring regler ved fraflytning af lejlighed? Jeg har en privat udlejer og har opsagt min bolig pr 1. april og selvom der intet står om det i lejekontrakten vil de have at jeg er fraflyttet senest 15. marts. Kan de forlange det? Jeg ved at det er "normalt" at man skal være ude så de har 14 dage til istandsættelse, men hvad når der intet står om det i lejekontrakten...? Kan de så forlange det eller at jeg betaler husleje 14 dage efter min opsigelsesdag..? På forhånd tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorTilGustav skriver: Er der nogen der ved noget omkring regler ved fraflytning af lejlighed? Jeg har en privat udlejer og har opsagt min bolig pr 1. april og selvom der intet står om det i lejekontrakten vil de have at jeg er fraflyttet senest 15. marts. Kan de forlange det? Jeg ved at det er "normalt" at man skal være ude så de har 14 dage til istandsættelse, men hvad når der intet står om det i lejekontrakten...? Kan de så forlange det eller at jeg betaler husleje 14 dage efter min opsigelsesdag..? På forhånd tak
Det mener jeg absolut ikk de kan forlange. Du har tre mdr opsigelse og du har ret til at være der alle de tre mdr. Men tjek lejernes landsorg.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128