Til jer som var skruk men valgt barnet fra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2013

Kløver

SaNiNa skriver:

Nej man fortryder bestem ikke sine børn det jeg mener er om man fortyder man ikke har fået det.

Bilen kan man dog altid skifte ud og vi ville nok også kunne være der lidt klemt.
min bekymring går nok mest på hvis vi ikke vælger at få nr 3

og så om min krop kan klare 3 graviditet og et ks mer

Måske en snak med lægen ville være godt, jeg har selv fået 2 ks og har snakket med lægen om muligheden for flere børn. Der var intet for at vi ikke kunne få flere, trods ssf og ks begge gange, og det gjorde vi godt tør følge ønsket om et barn mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

SaNiNa

Ciss skriver:

Måske skulle du tage en snak med din læge om det? Hvordan det vil påvirke kroppen osv? Det kan jo være, at det kan fjerne en del usikkerhed.

Min læge har sendt en henvisning til sygehuset for at se om de kan hjælpe mig og hvis ikke de ville, ville hun prøve om hun kunne

Anmeld

18. februar 2013

Ciss

SaNiNa skriver:

Min læge har sendt en henvisning til sygehuset for at se om de kan hjælpe mig og hvis ikke de ville, ville hun prøve om hun kunne

for at du får nogle gode svar. Usikkerhed er det værste.

Anmeld

18. februar 2013

SaNiNa

Ciss skriver:

for at du får nogle gode svar. Usikkerhed er det værste.

Tak...
Ja lige nu er den ved at drive mig til vanvid

Anmeld

18. februar 2013

Mumto3

SaNiNa skriver:

Nej man fortryder bestem ikke sine børn det jeg mener er om man fortyder man ikke har fået det.

Bilen kan man dog altid skifte ud og vi ville nok også kunne være der lidt klemt.
min bekymring går nok mest på hvis vi ikke vælger at få nr 3

og så om min krop kan klare 3 graviditet og et ks mer

Ok, så havde jeg bare misforstået Digg :-)

Anmeld

18. februar 2013

Frk. Himmelblå

SaNiNa skriver:

Vi har to dejlig unger en på 4 og en på kanp 1½

Sagen er nu den at vi egenlig først var enige om at 2 det var nok, men så blev jeg rimelig skruk og kunne også rigtig godt tænke mig nr 3 manden har hidtil sagt nej, men nu er han også begynd at snakker lidt om nr 3

men vi har ikke rigtig plads til nr 3 hverken i lejligheden eller i bilen økonomisk skulle vi nok finde ud af det, der ville nok bare ikke blive hekt lige så mange rejser og forlystelser som vi har nu.

Så hvordan har du/I det, efter i valgte barnet nr 3 fra er det noget i fortryder og tænker i ofte på det?

En af grundene til jeg er lidt usikker er at jeg i begge mine graviditeter har været meget plaget af bækkenløsnng opkastninger og det vil blive mit 3 ks og jeg har stadig smerter omkring aret. ja et rent helvede og været sygmeldt stort set hele forløbet

Hej med dig.
Vi har det lidt på samme måde. Har dog masser af plads...
Men jeg tænker lidt, at barn nr. 3 sådan set aldrig rigtig kommer til at passe ind i en dansk familie. Jeg mener, hele samfundet er bygget op således, at en familie er far og mor og to børn. Rejser, biler, forlystelser osv...
Så jeg tror ikke, man skal gå og vente på, at det perfekte øjeblik kommer. Det gør det næppe.Jeg tror, derimod, man skal vente til, det føles godt i maven at tænke på nr. 3. Så tror, jeg man er klar. Så klar, som man bliver til at få vendt sin verden på hovedet (igen).
Kh og kram

Anmeld

18. februar 2013

3rollinger

Som alle de andre ogsaa skriver saa kan man ikke fortryde et barn.

Men naar det er sagt, og hvis jeg vidste hvad jeg ved nu, om hvordan livet er med 3 boern, saa havde jeg nok taenkt meget laengere over det. 

Mit mindste barn er nu 3 aar og det er foerst nu jeg synes jeg har lidt tid igen. Jeg synes livet var nemt med to boern og jeg synes det var rigtig besvaerligt med 3 boern. 

Nu har jeg ogsaa faaet to meget nemme foerste boern, hvor den sidste har vaeret meget mere kraevende.

For mig var det haardere at gaa fra 2 til 3, end fra 1 til 2.

Meeeen naar alt det er sagt, saa ville jeg alligevel ikke goere det om. For det foerste fordi det haarde gaar jo over igen og jeg altid gerne ville have en stor familie. 

Anmeld

18. februar 2013

Malonde1985

Altså jeg fik en abort for 1,5 år siden og det sidder dybt i mig at jeg valgte det fra (det var mit 3. Barn), men der var desværre ikke mulighed for at beholde det på det tidspunkt. Økonomisk, men også af personlige årsager - depression osv :/. Men der går da ikke en dag hvor jeg ikke tænker at jeg ku ha haft et barn mere.. 

Jeg synes at hvis man har lyst, overskud og økonomien kan bære det, så skal man da gøre det . Børn er jo dejlige og vores fremtid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.