At kondolere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.977 visninger
8 svar
15 synes godt om
18. februar 2013

Janni.

Åh piger, i må lige hjælpe min kæreste og jeg. 

Vores nabos mand er pludselig gået bort (hjertestop), vi kendte ikke manden, men hans kone snakker vi en del med da hun er dagplejer og med i den legestue gruppe som Silas er med i. Desuden går hun med reklamer i vores område sammen med deres egen børn, så vi møder hende så tit. 

Vi vil sende en blomst til hende og deres børn, hvad skriver man på sådan et kort? 

Vi føler virkelig med den familie. De har 3 drenge, hvor af den mindste er 12, og en af drengene skal konfirmeres i år. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

smokin

Vi sender vores dybeste medfølelse og varmeste tanker i den svære tid. 

Venlig hilsen 

XXX

Anmeld

18. februar 2013

tarkoflen

Åhh hvor er det uretfærdigt!

Jeg tror jeg ville skrive noget i retning af, at jeg tænker på dem i en svær tid og så tror jeg faktisk at jeg ville overveje, alt efter hvor tæt du synes l er, at lave noget mad til dem! Det må være helt uoverskueligt at stå med tre børn og skulle overkomme alting selv, herunder at skulle lave mad oveni at skulle være der for sine børn og skulle arrangere begravelse og en konfirmation...

Pyha stakkels kvinde!

Anmeld

18. februar 2013

Janni.

Zette skriver:

Vi sender vores dybeste medfølelse og varmeste tanker i den svære tid. 

Venlig hilsen 

XXX

Mange tak for dit svar. Nu har vi fået bestilt buketten. Sjovt som lige pludselig kan blive tom for ord i sådan en situation. 

Anmeld

18. februar 2013

Janni.

tarkoflen skriver:

Åhh hvor er det uretfærdigt!

Jeg tror jeg ville skrive noget i retning af, at jeg tænker på dem i en svær tid og så tror jeg faktisk at jeg ville overveje, alt efter hvor tæt du synes l er, at lave noget mad til dem! Det må være helt uoverskueligt at stå med tre børn og skulle overkomme alting selv, herunder at skulle lave mad oveni at skulle være der for sine børn og skulle arrangere begravelse og en konfirmation...

Pyha stakkels kvinde!

Mange tak for dit svar. Synes ikke vi er tætte nok til at tilbyde dem mad i den forstand, men jeg vil da lige nævne for hende, næste gang jeg ser hende, at vi er her og hun må sige til hvis hun mangler en hånd til noget. 

I foråret manglede vi en cykeltrailer til Silas, den fik gratis af dem fordi de ikke skulle bruge den til dagplejen mere. Den var så ikke ny, og var falmet lidt i farven, men den var ellers 100 % i orden. Hun har virkelig et  af guld, den kvinde. Føler så meget med hende.

Ej mand, så fandt jeg også lige ud af at den yngste fylder år i næste uge. Han bliver først 12 dér. 

Anmeld

18. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker at hvis det var mig, ville jeg bage en hel masse boller til dem, så de ku få lidt til fryseren, netop fordi de det næste stykke tid, får så meget at se til! Også selvom i ik er nære venner, så er det bare den slags små tanker der tæller stort. 

Er sikker på at de også bliver glade for buketten! 

Ps: lille sidespring. Flot nyt profilbillede! Vh stine

Anmeld

18. februar 2013

tarkoflen

Janni. skriver:

Mange tak for dit svar. Synes ikke vi er tætte nok til at tilbyde dem mad i den forstand, men jeg vil da lige nævne for hende, næste gang jeg ser hende, at vi er her og hun må sige til hvis hun mangler en hånd til noget. 

I foråret manglede vi en cykeltrailer til Silas, den fik gratis af dem fordi de ikke skulle bruge den til dagplejen mere. Den var så ikke ny, og var falmet lidt i farven, men den var ellers 100 % i orden. Hun har virkelig et  af guld, den kvinde. Føler så meget med hende.

Ej mand, så fandt jeg også lige ud af at den yngste fylder år i næste uge. Han bliver først 12 dér. 

Altså det behøver jo ikke være andet end en lasagne til fryseren eller sådan noget tænker ikke l skal invitere dem ind og spise, det er nok for overvældende... Men hvis du ikke føler l er tætte nok til det, så vil det også bare blive akavet og det skal det bestemt ikke!

Godt du fik bestilt en buket og ja man kan pludselig slet ikke finde på noget ordentligt at skrive i sådan en situation!

Stakkels lille familie

Anmeld

18. februar 2013

Janni.

StineW79 skriver:

Tænker at hvis det var mig, ville jeg bage en hel masse boller til dem, så de ku få lidt til fryseren, netop fordi de det næste stykke tid, får så meget at se til! Også selvom i ik er nære venner, så er det bare den slags små tanker der tæller stort. 

Er sikker på at de også bliver glade for buketten! 

Ps: lille sidespring. Flot nyt profilbillede! Vh stine

Snakker lige med kæresten om han synes jeg skal bage imorgen.

Det er så forfærdelig for dem. Håber hun selv kan klare huset og beholde jobbet som dagplejer.

Ang. billedet, så legede han vist gangster.. Løb rundt med en vandpistol, sin fars 3D briller og iført farmands sutsko, og skreg bang bang! Sikke et kønt syn..

Anmeld

18. februar 2013

Janni.

tarkoflen skriver:

Altså det behøver jo ikke være andet end en lasagne til fryseren eller sådan noget tænker ikke l skal invitere dem ind og spise, det er nok for overvældende... Men hvis du ikke føler l er tætte nok til det, så vil det også bare blive akavet og det skal det bestemt ikke!

Godt du fik bestilt en buket og ja man kan pludselig slet ikke finde på noget ordentligt at skrive i sådan en situation!

Stakkels lille familie

Håber det bedste for dem, det er sikkert. Håber hun kan beholde huset og jobbet som dagplejer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.