Nu hvor min barsel er ved sin ende tænker jeg over om jeg nu også fik det ud af den som jeg gerne ville, udover at tage mig af vores søn. Man har jo inden en masse forestillinger om hvad man skal få tiden til at gå med og forskellige projekter der gerne skulle laves.
Selv føler jeg umiddelbart at jeg nåede det jeg ville. Det jeg ikke nåede når jeg nok næste gang (er det ikke det man siger....) men det vigtigste er jo uden tvivl også at man har hygget sig med den lille og gjort det man kunne for at han skulle have det godt

Heldigvis har vi en meget nem, glad og tilfreds søn. Det er gjort at jeg også har haft lidt tid til mig selv. Jeg har bla. fået trænet 2 gange i ugen i fitnessdk de sidste 5 måneder. Det er skønt at få sig rørt og også komme lidt hjemmefra. Morten har passet Niklas Emil imens!
Vi har brugt rigtig mange timer sammen med mødregruppen og også med jordmorgruppen. Det er bare ugens højdepunkt når vi skulle ses. Åh jeg kommer sådan til at savne de stunder. Jeg ved godt at vi stadig skal ses i fremtiden (i hvert fald med mødregruppen - blir desværre nok nødt til at melde fra til jordmorgruppen pga tidsmangel) men det blir jo på en helt anden måde og slet ikke så tit som vi er vant til. Det vigtigste er også bare at vi stadig har kontakten!
Næste fredag holder en af dem fra mødregruppen fødselsdag for os mødrer. Ih vi ska hygge, spise og drikke. Jeg glæder mig utroligt meget!
Niklas Emil og jeg har haft mange lange gåturer. Jeg har rigtig mange gode minder fra min tid herhjemme med ham og jeg kommer uden tvivl til at savne ham grænseløst når jeg skal til at arbejde igen!
Anmeld