Mærkelig oplevelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
20 svar
8 synes godt om
17. februar 2013

MyLove E

Godaften.

Vi var i dag til fødselsdag ved min søster (på min fars side) i Århus. Pludselig ringer min mor at hun lige er blevet ringet op af hendes veninde hvis datter var stukket af hjemme fra med toget og de havde fundet ud af at hun havde taget toget til Århus (vildt tilfælde)
De regne med hun ville være i århus om ca en halv time. Så jeg tager min søster med der. På vej ind til banegården ringer min mor igen og siger at de nu via stationen i vores by har fundet ud af at hun er taget med et tog så hun nu er i Århus. Pis tænker jeg hvor skal jeg starte og hvor skal jeg slutte??? Nå min søster og kel bliver enig om at vi starter i vente værelset og så macD og der efter bruuns galleri fra en ende af. På vej ind i bruuns siger min søster jeg tror hun går der RIGTIG !! Jeg gik hen til hende og sagde hej tror du ikke det er bedst du tager med mig hjem?? Jo sagde hun og gav mig et knus. Jeg kunne mærke med det samme at hun var lettet og at hun gerne ville hjem..

Det var så vildt vi fandt hende så hurtig:-):-):-):-):-) Min søster har aldrig set hende fandt hende kun på en beskrivelse af hendes tøj:-):-):-):-)

Det var lidt vildt og mærkeligt så havde brug for at dele det:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

BigHope13

Åh bliver rigtig glad og meget rørt over at læse sådan noget, skønt at i begav jer ud i at finde hende.
Og hendes måde at reagere forklare jo hele situationen, med de forvirrende teenage år hvor man bare føler hele verden er imod en og man har lyst til at flygte, men man håber bare der er en som opdager det. Åh hvor godt i fandt hende

Anmeld

18. februar 2013

mariamiss6

18. februar 2013

MyLove E

BigHope13 skriver:

Åh bliver rigtig glad og meget rørt over at læse sådan noget, skønt at i begav jer ud i at finde hende.
Og hendes måde at reagere forklare jo hele situationen, med de forvirrende teenage år hvor man bare føler hele verden er imod en og man har lyst til at flygte, men man håber bare der er en som opdager det. Åh hvor godt i fandt hende

Jeg har også selv været meget rundt på gulvet der efter... Jeg har også drømt helt underligt her i nat. Og det betyder for.mit vedkommende at der er noget galt i mit hoved:-(:-(

Anmeld

18. februar 2013

MyLove E

mariamiss6 skriver:

Anmeld

18. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Rigtig godt at i fandt hende! Må håbe at de ka få sig en rigtig god og stille og rolig snak, da hun kom hjem! Vh stine

Anmeld

18. februar 2013

BigHope13

Tauf skriver:

Jeg har også selv været meget rundt på gulvet der efter... Jeg har også drømt helt underligt her i nat. Og det betyder for.mit vedkommende at der er noget galt i mit hoved:-(:-(

Det kan jeg faktisk godt forstå, bagefter kommer der en masse følelser, og personligt tænker jeg hvad der var skat hvis i ikke havde fundet hende så tidligt. Hvad hvis hun var blevet stædig og holdt på hun ikke ville hjem? Og hvad havde hun egentlig af planer, Puha ja det helt uhyggeligt. Så kan godt forstå det rumstere i dit hovede når du i forvejen har en masse andet at tænke på,
men du har godt en f***ing god gerning. Og på din fortælling virker dertil du harholdt hovedet koldt mens det stod på. Super flot altså
håber ikke det kommer til at gøre alt for ondt at få bearbejdet.

Anmeld

18. februar 2013

Dot D

Super godt gået af dig og din søster

Anmeld

18. februar 2013

MyLove E

BigHope13 skriver:

Det kan jeg faktisk godt forstå, bagefter kommer der en masse følelser, og personligt tænker jeg hvad der var skat hvis i ikke havde fundet hende så tidligt. Hvad hvis hun var blevet stædig og holdt på hun ikke ville hjem? Og hvad havde hun egentlig af planer, Puha ja det helt uhyggeligt. Så kan godt forstå det rumstere i dit hovede når du i forvejen har en masse andet at tænke på,
men du har godt en f***ing god gerning. Og på din fortælling virker dertil du harholdt hovedet koldt mens det stod på. Super flot altså
håber ikke det kommer til at gøre alt for ondt at få bearbejdet.

Hun havde faktisk købt et stykke papir og en kuglepen for sin sidste tyver. Der havde hun skrevet noget så hun kunne "tigge" penge til en tog billet hjem. Hun havde fået en tier:-):-)

Men ja det var vildt vi fandt hende på ca. 5 min:-)
Men du har ret jeg holdte hovedet meget koldt og tænkte kun på at finde hende:-)

Tak fordi du ved hvem jeg er, faktisk er der sket stor fremskridt. Hele sidste uge magte jeg at alle dage tage mig godt af en syg søn. Jeg havde overskud til også at gøre rent samtidig .. Det er en fed følelse

Men i dag skal jeg slappe lidt af det fortjener jeg:-):-):-)

Anmeld

18. februar 2013

MyLove E

Dot D skriver:

Super godt gået af dig og din søster

Mange tak.. Jeg kigge også på min søster med det samme min mor havde ringet og sagde kommer du med. Og hun rejste sig bare og sagde JA... Hun er ved at blive Landmand så hun er en dejlig stor kvinde som er god til at snakke og overtale folk. Og jeg vidste jo ikke hvad jeg mødte der inde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.