Hjælp til ægløsningstest efter sa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger, oplevede en sa da jeg var omkring 6 uger henne. Jeg blødte den 3/2, hvor mit hcg blev målt til 30. Derefter fik jeg målt hcg den 5/2 hvor det var nede på 9. Jeg stoppede med at bløde få dage efter, og blev scannet, hvor de sagde alt var væk fra livmoderen og alt var fint. Fik at vide vi måtte forsøge med det samme igen. Jeg har nu testet ægløsning i en uges tid, hvor de alle sammen var positive ( ved godt at den skal være lige så rød eller mere end kontrol stregen) men hvorfor bliver den ved med at være positiv? Har testet den 10, 14, 17, Og de er alle positive. Er det fordi mit hcg stadig ikke er væk som det burde? Kan jeg godt have ægløsning når jeg stadig har hcg i kroppen? Eller kan det gå fra at være pga. Hcg, til at jeg har ægløsning.... Hjææææælp den forvirrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Ingen der kan hjælpe?:/

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Øv... slet ikke en eneste der ved noget om det?

Anmeld

18. februar 2013

Frkmtc

Anonym skriver:

Øv... slet ikke en eneste der ved noget om det?

Jeg har selv oplevet det samme , og det er fordi du stadig har hcg i kroppen at testen reagere på det det gjorde det i hvertfald for mig .

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

okay tak for svar.. troede ikke den reagerede når det var så lavt.. altså det må være på en del under 9 efterhånden. da det er længe siden den lå på 9... men kan jeg så godt have ægløsning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.