tattovering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

Mother-love

Storms-Mor skriver:

Tak for dit svar

Ja slider den nok meget af
Synes bare den r fed hihi.,

Det er den også.
Men du skal huske på at når man får lavet sådan noget på finger eller i ansigtet, kan du risikere noget der hedder blowout. Som betyder at farven simpelthen flyder ud i huden. Og du bare får en blækklat. Det er fordi huden er så tynd og man ikke ved hvordan den reagere før man sætter nålen i og så kan det være forsent. Du kan få det alle steder på kroppen men det er mest set på hænder,fødder og ansigtet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Moar2011

Dinna88 skriver:

jamen, den ser slidt ud. Lidt ligesom et tæppe der er vasket alt mange gange der er huller i og den er meget tværet ud. 

Okey hvor må det være ærgeligt

Anmeld

18. februar 2013

Moar2011

michelledam skriver:

Det er den også.
Men du skal huske på at når man får lavet sådan noget på finger eller i ansigtet, kan du risikere noget der hedder blowout. Som betyder at farven simpelthen flyder ud i huden. Og du bare får en blækklat. Det er fordi huden er så tynd og man ikke ved hvordan den reagere før man sætter nålen i og så kan det være forsent. Du kan få det alle steder på kroppen men det er mest set på hænder,fødder og ansigtet.

Taak for det budskab - så det derfor nogen ikk vil gøre det..

Anmeld

18. februar 2013

Loa

Animalia skriver:

Jeg har et overskæg på pegefingeren jeg fik i 2009 og den er stadig ganske tydelig og jeg har ikke fået tegnet den op :-) 

Den er næsten lige så tydelig som på billedet..

Okay jeg bliver simpelthen nødt til at høre baggrunden for sådan en tattoo

Anmeld

18. februar 2013

Sophie90

Loa skriver:

Okay jeg bliver simpelthen nødt til at høre baggrunden for sådan en tattoo

Haha.. Var i Berlin og besøge nogle venner, var for at sige det mildt sprit stiv og den ene er tilfældigvis tatovør ;-) men er faktisk rigtig glad for den.. 

Anmeld

18. februar 2013

Sophie90

Storms-Mor skriver:

Okey ..

Det nok lidt forskelligt om man slider den eller ej..

Ja så vidt jeg har forstået er det et spørgsmål om hvor godt huden tager imod farven :-) 

Anmeld

18. februar 2013

Loa

Animalia skriver:

Haha.. Var i Berlin og besøge nogle venner, var for at sige det mildt sprit stiv og den ene er tilfældigvis tatovør ;-) men er faktisk rigtig glad for den.. 

Virkelig skægt

Anmeld

18. februar 2013

Sophie90

Loa skriver:

Virkelig skægt

Haha ;-) 

Anmeld

18. februar 2013

Lusi

Animalia skriver:

Jeg har et overskæg på pegefingeren jeg fik i 2009 og den er stadig ganske tydelig og jeg har ikke fået tegnet den op :-) 

Den er næsten lige så tydelig som på billedet..

Hihi SEJT

Anmeld

18. februar 2013

Hullabullabulla

Storms-Mor skriver:

Ihh hvor må den betyde meget
Hva arbejder du med?

Arbejder som revisor så synes det er rart at kunne dække de tattoveringer jeg har

Ja den betyder rigtig meget for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.