10 dage tilbage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

Vinker

Min barsel er så godt som ved at være slut. Faktisk havde jeg sidste barselsdag den 4. juni, men holder ferie til og med den 28. juni. Så mandag den 29. juni går det for alvor løst igen på arbejdsmarkedet.

Det er lidt en underlig tanke at det virkelig er så snart jeg ska starte. Jeg har mange blandede følelser omkring det. Jeg begynder så småt at glæde mig en smule, men frygter når dagen kommer så er jeg tudefærdig fordi det alligevel er hårdt at skulle undvære lillemand.

Nu skal Niklas Emil heldigvis ikke starte samme tid som jeg skal. Farmand har nemlig nogle uger hjemme så de to skal rigtige mandehørme i hele juli måned. Niklas Emil skal starte i vuggestuen den 27. juli og det er så far der skal kører ham ind. Det har vi sat 2 uger af til så der skulle være god tid til at få styr på det!

Nå ja.... jeg skal faktisk på arbejde imorgen. Forvirret? Det er fordi jeg blev spurgt i tirsdags om jeg kunne arbejde bare 4 timer lørdag da de virkelig er i personalemangel. Jeg ville selvfølgelig få en hel fridag på et andet tidspunkt. Jeg tænkte lidt over det og vendte det med Morten og sagde så ja. Hvis jeg hjælper dem, ved jeg de også hjælper mig en anden god gang, og så kan jeg lige komme ud og snuse lidt i butikken inden jeg rigtig starter så det har jeg det fint med! Men det er nu en underlig tanke at skulle arbejdet IMORGEN!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Munder

Jeg kan sagtens huske, hvor underligt det var i slutningen af min barsel.

Jeg glædede mig også til at starte igen, men gruede for at undvære Andrea. Jeg var dog også så heldig, at min mand skulle gå hjemme med hende, han havde 4 måneders barsel, så jeg ikke skulle starte samtidig med at hun startede vuggestue.

Det bliver da egentlig meget rart med en blid start, altså de 4 timer i morgen....så er man jo igang

Rigtig god fornøjelse!

Dorte

Anmeld

19. juni 2009

A.

åh ja min barsel slutter 29 juni og det føles også mærkelig faktisk min barsel var slut d.22 april men har taget 8 ugers orlov...

Anmeld

19. juni 2009

Vinker

Dorte W. skriver:

Det bliver da egentlig meget rart med en blid start, altså de 4 timer i morgen....så er man jo igang

Rigtig god fornøjelse!

Dorte

Jo tak - er lidt spændt på hvor hårdt det blir... Er jo ikke vant til stå op på den måde mere (arbejder i en børnetøjsbutik)

Mon ikke jeg har alt for meget tøj med hjem til Niklas Emil i morgen

Anmeld

19. juni 2009

Munder

Vinker skriver:

Jo tak - er lidt spændt på hvor hårdt det blir... Er jo ikke vant til stå op på den måde mere (arbejder i en børnetøjsbutik)

Mon ikke jeg har alt for meget tøj med hjem til Niklas Emil i morgen

Det må da være fantastisk. Puha, man kan jo komme til at bruge alt for mange penge

Rigtig god arbejdslyst.

Anmeld

19. juni 2009

Vinker

Dorte W. skriver:

Det må da være fantastisk. Puha, man kan jo komme til at bruge alt for mange penge

Rigtig god arbejdslyst.

også én af grundende til vi ikke skulle vide kønnet da jeg var gravid: jeg ville simpelthen købe mig fattig inden jeg overhovedet havde født  Købte dog alligevel noget - både pigetøj og drengetøj, tralla la....

Jo tak - og så lige på en lørdag... men godt det kun er det halve af vagten jeg ska tag. Får tilgengæld en HEL dag fri for det

Anmeld

19. juni 2009

Rose

Det bliver nok en hård dag i morgen, - godt det ikke er en fuld dag )
Skal tænke på dig når vi ligger i sofaen og slapper heeelt af, hæ hæ! Ajjj, sådan går det nok ikke helt, - to børn vil have opmærksomhed.
Nej det er frygteligt så hurtig vores barsel er gået.... forstår slet ikke at ungerne er ved at være 9 mdr. - og hvad har vi lavet? Ved at det bliver hårdt at starte det hele op og finde en rytme, men det skal nu nok gå, og dagene bliver meget mere struktureret end nu. Og det er lige til højrebenet når det gælder børnene, hi hi!

Knus Hanne

Anmeld

19. juni 2009

Vinker

Rogonja skriver:

Det bliver nok en hård dag i morgen, - godt det ikke er en fuld dag )
Skal tænke på dig når vi ligger i sofaen og slapper heeelt af, hæ hæ! Ajjj, sådan går det nok ikke helt, - to børn vil have opmærksomhed.
Nej det er frygteligt så hurtig vores barsel er gået.... forstår slet ikke at ungerne er ved at være 9 mdr. - og hvad har vi lavet? Ved at det bliver hårdt at starte det hele op og finde en rytme, men det skal nu nok gå, og dagene bliver meget mere struktureret end nu. Og det er lige til højrebenet når det gælder børnene, hi hi!

Knus Hanne

Ja det blir hårdt, men også fedt eftersom det kun er en ½ dag - en blid måde at starte på. Passer mig fint. Nu ska jeg bare lige huske det i morgen, at jeg altså ska afsted

Mon jeg kan lade være med at slæbe det halve af butikken med hjem, fnis.

Om jeg fatter at vores drenge allerede er så store. Niklas Emil møvrer sig frem på gulvet mere og mere for hver dag der går. Hvordan kan han pludselig det? Han er jo kun en lille baby - eller er han?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.