Min barsel er så godt som ved at være slut. Faktisk havde jeg sidste barselsdag den 4. juni, men holder ferie til og med den 28. juni. Så mandag den 29. juni går det for alvor løst igen på arbejdsmarkedet.
Det er lidt en underlig tanke at det virkelig er så snart jeg ska starte. Jeg har mange blandede følelser omkring det. Jeg begynder så småt at glæde mig en smule, men frygter når dagen kommer så er jeg tudefærdig fordi det alligevel er hårdt at skulle undvære lillemand.
Nu skal Niklas Emil heldigvis ikke starte samme tid som jeg skal. Farmand har nemlig nogle uger hjemme så de to skal rigtige mandehørme i hele juli måned. Niklas Emil skal starte i vuggestuen den 27. juli og det er så far der skal kører ham ind. Det har vi sat 2 uger af til så der skulle være god tid til at få styr på det!
Nå ja.... jeg skal faktisk på arbejde imorgen. Forvirret? Det er fordi jeg blev spurgt i tirsdags om jeg kunne arbejde bare 4 timer lørdag da de virkelig er i personalemangel. Jeg ville selvfølgelig få en hel fridag på et andet tidspunkt. Jeg tænkte lidt over det og vendte det med Morten og sagde så ja. Hvis jeg hjælper dem, ved jeg de også hjælper mig en anden god gang, og så kan jeg lige komme ud og snuse lidt i butikken inden jeg rigtig starter så det har jeg det fint med! Men det er nu en underlig tanke at skulle arbejdet IMORGEN!!!
Anmeld