Holder I fri/er sygemeldte efter ÆO?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
10 svar
2 synes godt om
17. februar 2013

**Ønskebabyen

Overskriften siger meget sig selv

Holder I fri eller sygemelder i jer efter ÆO? Og i så fald hvor lang tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

modesty

Nej. 

Anmeld

17. februar 2013

Miss BananaHammock

**Ønskebabyen skriver:

Jeg var sygemeldt i 3 dage efter - det passede med at det var de tre dage i påsken - så havde en uge efter jeg ikke skulle på arbejde. Jeg havde rigtig mange smerter så kunne ikke være taget på arbejde. Det er meget forskelligt om man har smerter eller ej.

Anmeld

17. februar 2013

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Jeg havde fri frem til efter ÆO sådan 3-4 dage ca.

Anmeld

17. februar 2013

Putomanen

Jeg har kun holdt fri på selve dagen for æu. Hvis man har et fysisk job, tror jeg at man vil være sygemeldt i længere tid.

Anmeld

17. februar 2013

**Ønskebabyen

Miss BananaHammock skriver:

Jeg var sygemeldt i 3 dage efter - det passede med at det var de tre dage i påsken - så havde en uge efter jeg ikke skulle på arbejde. Jeg havde rigtig mange smerter så kunne ikke være taget på arbejde. Det er meget forskelligt om man har smerter eller ej.

Okay.. Jeg har stadig smerter efter ÆU i Fredags.. Men har så helt fri imorgen hvor jeg skal have lagt æg op.
Overvejer godt nok at tage en ekstra dag tirsdag hvis jeg stadig har ondt, bare for lige at få slappet helt af..

Anmeld

17. februar 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Jeg har kun holdt fri på selve dagen for æu. Hvis man har et fysisk job, tror jeg at man vil være sygemeldt i længere tid.

Det har jeg nu ikke - sidder på kontor. Så det vildeste jeg laver er at rende frem og tilbage til printeren.

Dog fik jeg at vide jeg skulle sygemeldes dagene efter ÆU da jeg døjede meget med smerter sidste gang, og det derfor ikke er så godt at sidde i samme stilling en hel dag. Var så så heldig at det passede med weekenden

Anmeld

17. februar 2013

Miss BananaHammock

**Ønskebabyen skriver:

Okay.. Jeg har stadig smerter efter ÆU i Fredags.. Men har så helt fri imorgen hvor jeg skal have lagt æg op.
Overvejer godt nok at tage en ekstra dag tirsdag hvis jeg stadig har ondt, bare for lige at få slappet helt af..

Jeg lærte på den hårde måde ved første IVF at man skal lytte til sin krop, så ved anden IVF gjorde jeg det og det var en meget bedre oplevelse. Mine smerte kom af overstimulering så da jeg har et meget fysisk arbejde var det direkte usmart ikke at holde sig i ro.

Anmeld

17. februar 2013

tarkoflen

I første forsøg fik vi det til at passe med, at vi holdte ferie, så der havde jeg fra onsdag til søndag hjemme og kunne sagtens tage på job mandag,

Anden gang havde jeg ikke noget job, så der var det også ret nemt for mig, men vil sige, at hvis jeg havde haft et job, var jeg nok taget på arbejde mellem æu og æo selvom det nok langt fra ville være optimalt med de smerter jeg havde! Men kender mig selv lidt for godt til, at jeg nok ikke var blevet hjemme!

Men jeg tror bestemt det er det, man har bedst af, og der er ingen der takker dig for at komme på job med smerter! Du skal passe på dig selv, og lytte til din krop!

Godt råd fra en der nok ikke selv ville kunne finde ud af det, hvis jeg ikke havde været igennem det jeg har indenfor det sidste år af skade bliver man klog eller hvordan er det lige, det er

Jeg for dig i morgen!

Anmeld

17. februar 2013

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

I første forsøg fik vi det til at passe med, at vi holdte ferie, så der havde jeg fra onsdag til søndag hjemme og kunne sagtens tage på job mandag,

Anden gang havde jeg ikke noget job, så der var det også ret nemt for mig, men vil sige, at hvis jeg havde haft et job, var jeg nok taget på arbejde mellem æu og æo selvom det nok langt fra ville være optimalt med de smerter jeg havde! Men kender mig selv lidt for godt til, at jeg nok ikke var blevet hjemme!

Men jeg tror bestemt det er det, man har bedst af, og der er ingen der takker dig for at komme på job med smerter! Du skal passe på dig selv, og lytte til din krop!

Godt råd fra en der nok ikke selv ville kunne finde ud af det, hvis jeg ikke havde været igennem det jeg har indenfor det sidste år af skade bliver man klog eller hvordan er det lige, det er

Jeg for dig i morgen!

Du har fuldstændig ret tror jeg ser dagen an imorgen - vi skal nemlig intet andet end op på klinikken til ÆO (forhåbentlig!!!!!!!) og så må jeg tage stilling til om jeg skal jobbe eller ej tirsdag morgen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.