Kunne godt bruge noget hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
0 svar
0 synes godt om
17. februar 2013

Guldimaven

Min søn er 8 mdr gammel, fredag en uge tilbage altså den 8 feb fik han tynd mave/diare. Og i fredags altså en uge efter, var det ikke i bedring.. Vi taler også bleskift om natten.  Idag er det dog i bedring syntes jeg, det er der stadig men et mindre antal gange om dagen! 

Min dreng har altid sovet rigtig godt, og der har aldrig været problemer med at han har været vågen om natten og ikke ville sove. Torsdag kommer han i seng til normal tid altså klokken 19.00. Han sover til klokken 22 og vågner og er ked, han græder/ er urolig helt indtil klokken 2 hvor han endelig falder i søvn. Sådan er det også fredag og lørdag aften, lørdag aften får han også lige en feber oveni. Han græder og er meget ulykkelig og der er ikke noget han vil have.. Han vil heller ikke ammes, og det plejer ellers at få ham til at falde i søvn igen. 

Han er oveni alt det også snottet og hoster. ( men ikke ret meget.) Om dagen er der ingenting, godt humør og er som han plejer, ud over han laver i bleen lidt oftere. 

Lægen ville ikke se ham, når der ikke var mere galt med ham..

Men, nogle forslag til hvorfor han vågner og er ked? Og er der andre der har oplevet dette? Har det noget med hans mave at gøre eller? 

på forhånd tak for hjælpen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.