Han vil have adr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
10 svar
4 synes godt om
17. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej,
Min kæreste og jeg er flyttet sammen og jeg har min søn på adr og har haft den siden vi gik fra hinanden.

Nu mener min eksmand at han vil have ham på adr fordi nu har vi to indkomster og ham har en, han er på SU og bor hjemme hos forældrene og overvejer at finde lejlighed i København.

Dette har jeg nægtet, men tror i at amtet vil godkende det.
Vi bor i Furesø og min søn går også i BH her og hvis han flytter til København så skal han jo rykke instution - min eksmand siger dog han vil have sin adr hos en ven i Furesø

Går amtet med til det når jeg nægter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

wamse

Nej det tror jeg simpelthen ikke på. Der er jo intet grundlag for at de skulle give ham medhold i det

Det er jo på ingen måde hverken dit eller jeres barns problem, at han kun har en indtægt.

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Nej det tror jeg simpelthen ikke på. Der er jo intet grundlag for at de skulle give ham medhold i det

Det er jo på ingen måde hverken dit eller jeres barns problem, at han kun har en indtægt.

Han mener bare at han vil få medhold da han har flest penge.
Han siger jo næsten direkte at han er "ligeglad" med barnet på adr, det drejer sig om kroner og ører..

Anmeld

17. februar 2013

wamse

Anonym skriver:

Han mener bare at han vil få medhold da han har flest penge.
Han siger jo næsten direkte at han er "ligeglad" med barnet på adr, det drejer sig om kroner og ører..

Nej de vil ikke give ham medhold, for jeres barn har det jo fint, hvor det er nu Amtet går heller ikke ind og dømmer ud fra, hvem af jer der har flest penge

Så du kan sagtens tage det roligt

Anmeld

17. februar 2013

Savannah

Nej det kan han på ingen måde få lov til - som jeg læser det, vil han have adressen, men ikke barnet? Han vil have adresse tæt på jer, så barnet kan fortsætte i institution, men ikke bo på adressen?
Eftersom det er socialt bedrageri får han på ingen mulig måde medhold i amtet.
Barnet skal have adresse der hvor det bor, så du skal ikke være bekymret

Anmeld

17. februar 2013

Bertris

Din søn skal have adresse hvor han bor! 
Færdig punktum, bor han hos dig skal han selvfølgelig have adresse hos dig uanset hvad din eks og du har af indkomst! 

Lyder som en fuldkommen absurd grund, for at han kan udnytte systemet :s

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Bertris skriver:

Færdig punktum, bor han hos dig skal han selvfølgelig have adresse hos dig uanset hvad din eks og du har af indkomst! 

Vi deler lige dvs 7/7 men har siden skilsmisse haft sin adresse hos mig. altså min søn

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Bertris skriver:

Han sagde at hvis han fik ham på adr så ville han få flere penge - og når man siger sådan til mig så vil jeg forstå det som om det kun var pga pengene..

Anmeld

17. februar 2013

Bertris

Anonym skriver:

Han sagde at hvis han fik ham på adr så ville han få flere penge - og når man siger sådan til mig så vil jeg forstå det som om det kun var pga pengene..

Når okay, når det er lige delt er det self' lidt mere tricky, men hvis han flytter til kbh ville jeg nok sige din søn stadig skal have adresse hos dig da der er i den by kan går i børnehave, så han ikke skal "kastes rundt" 
- Ville ikke mene han skal have jeres søns adresse hos ham hvis det KUN er pga. det økonomiske han ønsker det, det er jo bare ren egoisme 

Anmeld

17. februar 2013

Pige2009

wamse skriver:

Helt enig. Det andet vil jo også være bedrageri fra din eks' side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.