Nakkefold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

Nanna1985

STORT TILLYKKE  Sikke nogen fiiiine billeder af babyen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Mist

Nanna1985 skriver:

STORT TILLYKKE  Sikke nogen fiiiine billeder af babyen

Ja jeg er os rigtig glad for billederne.. Glæder mig allerede til at se den igen om 7 uger..

Anmeld

20. juni 2009

Nanna1985

maria-norby skriver:

Ja jeg er os rigtig glad for billederne.. Glæder mig allerede til at se den igen om 7 uger..

Ja det er så fantastisk og du vil blive noget overrasket over hvor meget der er sket med babyen på de 7 uger  Det er helt vildt..

Anmeld

20. juni 2009

Mist

Nanna1985 skriver:

Ja det er så fantastisk og du vil blive noget overrasket over hvor meget der er sket med babyen på de 7 uger  Det er helt vildt..

Ja det er helt vildt så meget der egentlig sker bare på få uger.. Men glæder mig helt vildt til at se den lille igen.. )

Anmeld

21. juni 2009

Nanna1985

maria-norby skriver:

Ja det er helt vildt så meget der egentlig sker bare på få uger.. Men glæder mig helt vildt til at se den lille igen.. )

Ja det forstår jeg godt

Jeg skal til noget vægtscanning i uge 34, her d. 23 Juli.. Jeg glæder mig super meget til at se babyen igen

Anmeld

21. juni 2009

Cris

Tillykke med det! Kunne man allerede se kønen?

Anmeld

21. juni 2009

Mist

Cris skriver:

Tillykke med det! Kunne man allerede se kønen?

ved ik om man kunne se kønnet.. spurgte ikke og hun spurgte heller ikke om vi ville vide det.. Så tror faktisk ikke man kunne se det.. Men skal til gennem scanning om 7 uger... så der vil jeg spørge om hun kan se kønnet... om den lille vil ligge så man kan se det.. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.