Hjælp til sengetøj:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. februar 2013

MyLove E

Hvad hedder sådan noget sengetøj hvor der er der ligesom nogle knopper på.. Det er sådan noget varmt som bedsteforældre tit har?!?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

Dot D

Er det flonel, du tænker på? Det havde både min mormor/morfar og farmor/farfar... Det er varmt

Anmeld

17. februar 2013

JulieE

Bæk og bølge  Det kan jeg ihvertfald huske fra min barndom 

Anmeld

17. februar 2013

Asta&Alfred

Tauf skriver:

Hvad hedder sådan noget sengetøj hvor der er der ligesom nogle knopper på.. Det er sådan noget varmt som bedsteforældre tit har?!?!?

Hejsa,

Jeg tænker også at det sikkert er flonel, du tænker på. Det er nemlig varmere og kraftigere end almindleigt bomuldssengetøj.

Der er også "bæk og bølge", som virker kraftigere end glat bomuldssengetøj, men det tror jeg ikke er varmere:-)

Anmeld

17. februar 2013

MyLove E

Dot D skriver:

Er det flonel, du tænker på? Det havde både min mormor/morfar og farmor/farfar... Det er varmt

Det var det jeg mente det hed med det sagde de andre jeg sidder med at det er nattøj som hedder det??

Anmeld

17. februar 2013

MyLove E

JulieE skriver:

Bæk og bølge  Det kan jeg ihvertfald huske fra min barndom 

Jeps det var det:-):-):-):-) Tak:-)

Anmeld

17. februar 2013

Dot D

Det var det jeg mente det hed med det sagde de andre jeg sidder med at det er nattøj som hedder det??

Man kan også godt få nattøj i flonel

Men som der er andre, der skriver - bæk og bølge virker også lidt "knoppet", men jeg synes ikke, det er varmere

Anmeld

17. februar 2013

JulieE

Tauf skriver:

Jeps det var det:-):-):-):-) Tak:-)

Det var så lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.