er denne positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

twinboys

ser kun en streg... der skal to for at du er gravid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

årh det pinligt, nope jeg er ikke over tid, jeg er kun 3+2. Det så åndsvagt. .

Men jeg er sgu både nervøs, bange osv. ved ikke hvad jeg håber på, vil abre gerne have ro i mit hovedet, hader uvidenhed. .

Så er det desværre også alt for tidligt, men kan sagtens forstå dig, troede også den slags blev bedre, men havde det nøjagtig på samme måde da vi skulle lave nr 2 og igen nu vi snart ønsker nr 3. Alle følelserne er der, så forstår dig. Kan nok bedst råde dig til valmed testene og når den er positiv, så tage en digital test fra clearblue til at bekræfte med. Og skulle den være negativ er de digitale æl teste super gode, har kun haft dårlig resultat og misvisninger med strimmelteste, både æl og graviditet

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Så er det desværre også alt for tidligt, men kan sagtens forstå dig, troede også den slags blev bedre, men havde det nøjagtig på samme måde da vi skulle lave nr 2 og igen nu vi snart ønsker nr 3. Alle følelserne er der, så forstår dig. Kan nok bedst råde dig til valmed testene og når den er positiv, så tage en digital test fra clearblue til at bekræfte med. Og skulle den være negativ er de digitale æl teste super gode, har kun haft dårlig resultat og misvisninger med strimmelteste, både æl og graviditet

Det er en valmed som jeg i desperationens øjeblik har skilt ad

Anmeld

17. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Det er en valmed som jeg i desperationens øjeblik har skilt ad

Haha det har jeg også prøvet jeg har også en lille test narkoman gemt i maven

Uanset er den negativ nu, men alt kan jo ske i løbet af de næste par dage idær når du kun er 3+2

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Haha det har jeg også prøvet jeg har også en lille test narkoman gemt i maven

Uanset er den negativ nu, men alt kan jo ske i løbet af de næste par dage idær når du kun er 3+2

Jeg har EN test liggende, og det KRIBLER for at teste før igen, men ja jeg må hellere lade være

Anmeld

17. februar 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Her er billede

Negativ, desværre..

Anmeld

17. februar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Her er billede

Testen er over tid og du er ikke over tid... Den er desværre negativ og ugyldig hvis du ser en meget utydelig streg nu... Men krydser da hvad jeg kan for at den bliver positiv om en uges tid

Anmeld

17. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Jeg har EN test liggende, og det KRIBLER for at teste før igen, men ja jeg må hellere lade være

Kender det kun alt for godt

Anmeld

17. februar 2013

ekebiv

Maja84 skriver:

Er det ikke noget med at Valmed testene nemt bliver falsk positive efter tid? Men jeg kan helt klart også anbefale clear blue digital

Anmeld

17. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Her er billede

Jeg ser kun en streg, men du skriver også at det er meget tidligt at teste? 

for at den er der om en uges tid så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.