Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg synes efterhånden, jeg har hørt en del om Beauty Angel og min svigerinde er i gang med et forløb og synes hendes hud er blevet pænere. Da behandlingerne selvfølgelig ikke er gratis, vil jeg lige høre, hvad jeres erfaringer er med Beauty Angel?
Hvor mange behandlinger var nødvendige? Og hvad virkede det mod hos jer (hvis det virkede)?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen der har prøvet det?
jeg har været i en salon hvor vi havde den og alle oplevede forbedringer af den ene eller anden art.
for den virker jo på mange ting men det er meget forskelligt hvordan den virker på den enkelte.. men er man typen der i forvejen vil bruge penge på eks. ansigts behandlinger osv. er det helt klart pengene værd.. men det er ikke en mirakel maskine..
og det er vigtigt at du som minimum tager de anbefalede behandlinger tilsvarende din alder.
kbm1 skriver: jeg har været i en salon hvor vi havde den og alle oplevede forbedringer af den ene eller anden art. for den virker jo på mange ting men det er meget forskelligt hvordan den virker på den enkelte.. men er man typen der i forvejen vil bruge penge på eks. ansigts behandlinger osv. er det helt klart pengene værd.. men det er ikke en mirakel maskine.. og det er vigtigt at du som minimum tager de anbefalede behandlinger tilsvarende din alder.
Tak for svar og det lyder da dejligt, at alle fik en eller anden form for resultat.
Jeg overvejer meget at købe 8 gange og tage et forløb de næste 4 uger, som de anbefaler. Jeg tænker, at min hud nok ikke bliver værre
det en god ide.. men husk at tage et før billede så du kan samligne hvis du f.eks har et ar eller en tydelig ting du vil reducere.. så du kan samligne efter fire uger så kan du for alvor se et resultat
kbm1 skriver: det en god ide.. men husk at tage et før billede så du kan samligne hvis du f.eks har et ar eller en tydelig ting du vil reducere.. så du kan samligne efter fire uger så kan du for alvor se et resultat
Det var en god idé! Det er altid sådan noget, jeg glemmer og ville ønske jeg havde gjort bagefter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128